• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

وقوع ۲ تصادف در فارس با ۴ کشته

  • کد خبر : 63260
  • 20 اردیبهشت 1402 - 19:43
وقوع ۲ تصادف در فارس با ۴ کشته
براثر وقوع ۲ حادثه رانندگی در جاده‌های فارس، ۴ نفر کشته و ۵ نفر مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه شمال فارس چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت به خبرنگاران گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور مواصلاتی “شیراز-مرودشت”، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی حادثه به محل اعزام شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی ادامه داد: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند سواری پژو ۴۰۵ با ۴ سرنشین به شدت با یک دستگاه کامیون برخورد کرده‌ است.

رئیس پلیس راه شمالی فارس عنوان کرد: در این حادثه راننده و ۲ نفر از سرنشینان پژو در دم فوت و دیگر سرنشن پژو و همچنین سرنشین کامیون نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

دهقانی با بیان اینکه کارشناس پلیس‌راه علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پژو اعلام کرد، به رانندگان هشدار داد از عجله و شتاب بی مورد حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند تا شاهد چنین حوادث دلخراش نباشیم.

یک کشته و ۳ مجروح در برخورد پژو با درخت در پاسارگاد

فرمانده پلیس‌راه پاسارگاد نیز گفت: در حادثه رانندگی در جاده روستایی “قصرالدشت” سعادتشهر، یک نفر کشته و ۳ نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ بهرام کواری بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده روستایی”قصرالدشت” سعادتشهر (خارج از حریم کنترل جاده‌ای و بین زمین‌های کشاورزی)، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک سواری پژو با ۵ سرنشین به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه از جاده منحرف و به شدت با درختان برخورد می‌کند.

فرمانده پلیس‌راه پاسارگاد با بیان اینکه در این حادثه راننده به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و ۳ نفر از سرنشینان نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند، از رانندگان خواست از هرگونه عجله و شتاب و احساسی عمل کردن در حین رانندگی جدا پرهیز کنند تا شاهد وقوع این چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=63260

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.