• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
فرمانده انتظامی فارس؛

عملیات مشترک پلیس فارس در کشف ۱۰۰ کیلو تریاک

  • کد خبر : 63227
  • 19 اردیبهشت 1402 - 20:42
عملیات مشترک پلیس فارس در کشف ۱۰۰ کیلو تریاک
فرمانده انتظامی فارس از توقیف سواری پژو و کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و فارس خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز عملیات ویژه فراجا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با سواری پژو ۴۰۵ در محور “یاسوج-شیراز” در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با ایجاد تور ایست و بازرسی موفق شدند سواری پژو حامل تریاک را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند، عنوان کرد: در بازرسی از این سواری ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار حبیبی خاطر نشان کرد: در این خصوص یک سواری پژو ۲۰۶ با ۲ سرنشین که اسکورت محموله بود نیز توقیف و سرنشینان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کشف ۳۰ میلیارد احتکار در شیراز 

جانشین فرمانده انتظامی فارس نیز از کشف ۹۶ تن شیر خشک، شکر و قهوه احتکار به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در یک انبار خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی از وجود مقادیری شکر احتکار در یک انبار در شهرک صنعتی شیراز مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی ماموران به آدرس مذکور اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن انبار، ۹۶ تن شیر خشک، شکر و قهوه احتکار که با هدف توزیع خارج از شبکه دپو شده بود را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس ارزش این محموله احتکار شده را برابر نظر کارشناسان، ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=63227

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.