• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
ابراهیم عزیزی؛

مشارکت ۵۰ درصدی وزارت راه در احداث جاده سیاخ دارنگون شیراز

  • کد خبر : 63138
  • 18 اردیبهشت 1402 - 5:11
مشارکت ۵۰ درصدی وزارت راه در احداث جاده سیاخ دارنگون شیراز
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر راه و شهرسازی با مشارکت ۵۰ درصدی این وزارتخانه در فاز دو پروژه احداث، اصلاح، تعریض و بهسازی جاده سیاخ دارنگون خبر داد.

ابراهیم عزیزی ظهر یکشنبه ۱۷ اردیبهشت در حاشیه بازدید از فاز نخست احداث، اصلاح، تعریض و بهسازی جاده سیاخ دارنگون و با اشاره به نشست اخیر با بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در این رابطه اظهار کرد: یکی از موضوعات مطرح شده در این نشست بحث تعریض و بهسازی فاز دوم جاده سیاخ دارنگون به طول ۱۱کیلومتر بود که وزیر با مشارکت ۵۰درصدی وزارتخانه در این پروژه موافقت کرد.

او خاطرنشان کرد: هم اکنون فاز یک این پروژه از ابتدای جاده سیاخ دارنگون به طول ۷کیلومتر در حال اجرا است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت انجام این پروژه عنوان کرد: این جاده با توجه به حجم وسیع باغ شهری‌ها، یکی از پرتردد ترین جاده‌ها در شهرستان شیراز است که به دلیل عرض کم حوادث جاده‌ای بسیاری را موجب می‌شد لذا اقدام برای احداث مسیر جدید، اصلاح، تعریض و بهسازی آن بسیار ضروری بود.

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در انجام فاز یک این پروژه شاهد احداث ۷۰درصدی مسیر جدید و ۳۰درصدی اصلاح، بهسازی و تعریض مسیر قدیم خواهیم بود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد با انجام این پروژه شاهد تردد ایمن مردم در این محور باشیم و در عین حال اظهار داشت: موضوع راه‌های ارتباطی استان فارس و شهرستان شیراز با انجام پروژه‌های بزرگی چون آزادراه شیراز اصفهان و شیراز بوشهر دچار یک تحول اساسی خواهد شد که در آینده نزدیک با عزم جدی دولت و بخش خصوصی به وقوع خواهد پیوست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=63138

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.