• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2
فراگام شیراز

آموزش های فنی و هنری به توانخواهان در مرکز فراگام شیراز/ درآمدزایی مددجویان با طرح های تولیدی-حمایتی

  • کد خبر : 62929
  • 15 اردیبهشت 1402 - 0:40
آموزش های فنی و هنری به توانخواهان در مرکز فراگام شیراز/ درآمدزایی مددجویان با طرح های تولیدی-حمایتی
مدیر مرکز جامع توانبخشی فراگام از اشتغال پایدار ده ها نفری از مددجویان این مرکز در سالهای گذشته خبر داد و ترخیص بیش از 40 نفر از مددجویان را از موفقیت های این مجموعه فراگام دانست .

محمد هادی رخشان مدیر مرکز جامع توانبخشی فراگام در گفت و گو با سحاب پرس در خصوص فعالیت های این مجموعه اظهار کرد: این مرکز جامع توانبخشی برای پسران بالای ۱۴ سال با برگزاری کلاس های پیش حرفه ای، حرفه آموزی و کارگاه های تولیدی از سال ۱۳۷۸ در حال فعالیت است.
رخشان در خصوص کلاس های پیش حرفه‌ای گفت: این کلاس ها شامل آموزش مهارت های خودیاری، اجتماعی، ارتباطی، زندگی، کاری، اطلاعات عمومی، توجه و تمرکز و مهارت های شناختی و هماهنگی چشم و دست و… است.

مدیر مرکز جامع توانبخشی فراگام از برگزاری کلاس های آموزشی رایانه خبر داد و افزود: آموزش های گره زدن، کشیدن پود نازک و ضخیم و نقشه خوانی در این مجموعه برگزار می شود.
او تصریح کرد: کارگاه های تولیدی و حمایتی این مجموعه با هدف درآمدزایی توانخواهان در رشته های مونتاژ قطعات خودرو و انواع بست های لوله ای آموزش هایی برگزار و حمایت می شوند.
محمدهادی رخشان ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره را به صورت روزانه و انفرادی و گروهی به مددجویان و والدین آنها مهم دانست و افزود: کاردرمانی به صورت انفرادی ۳ روز در هفته توسط کار درمان های با سابقه و مجرب در این مجموعه برگزار می شود.
مدیر این مرکز با بیان اینکه موسیقی و هنر درمانی در برخی افراد بسیار تاثیرگذار است، گفت: بر اساس علاقه مندی مددجویان، آموزش های سازهای مختلفی برگزار می شود و تئاتر درمانی نیز مورد توجه این مجموعه قرار گرفته است.
رخشان از برگزاری کلاس های ورزشی با حضور مربیان مجرب بر اساس علاقه مندی ها خبر داد و افزود: نرمش صبحگاهی بصورت روزانه در این مجموعه برگزار می شود.
او در ادامه از افتخارات کسب شده توسط مددجویان این مرکز در سالهای گذشته گفت و اظهار کرد: کسب مدرک حرفه ای صنایع دستی، حضور در جشنواره های بین المللی و ملی و منطقه ای ورزشی و هنری برخی از صدها افتخارات این مجموعه است.
مدیر مرکز جامع توانبخشی فراگام از اشتغال پایدار ده ها نفری از مددجویان این مرکز در سالهای گذشته خبر داد و ترخیص بیش از ۴۰ نفر از مددجویان را از موفقیت های این مجموعه دانست.
رخشان با بیان اینکه مبلغ شهریه حرفه آموزی در این مجموعه با احتساب یارانه ها برای توانخواهان، ۳۱۰ هزار تومان است، گفت: علاقه مندان می توانند از ساعت ۸ لغایت ۱۳ به آدرس شیراز، انتهای بیست متری امام خمینی(ره)، نرسیده به میدان مهارت، تقاطع صلح، سمت راست، جنب پیش دبستانی هفت بهشت مراجعه کنند یا با شماره ۰۹۱۶۴۹۰۹۰۹۶ تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=62929

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.