• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

طی پیامی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز روز خبرنگار را تبریک گفت

  • کد خبر : 6289
  • 17 مرداد 1399 - 12:30
طی پیامی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز روز خبرنگار را تبریک گفت
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید محمود صارمی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

در متن پیام دکتر حمید جورکش آمده است: «خبرنگاران به واژه ها جان و عکاسان به لحظه ها ماندگاری می بخشند تا رسانه ها بال پرواز به سمت دانایی، هوشیاری، امید و آگاهی را برای مردم فراهم کنند.
روز خبرنگار یادآور مجاهدت خبرنگارانی است که جان در کف اخلاص گذاشتند تا رسالت خود را به سرانجام رسانند، خبرنگارانی که به رسالت خطیر خود در عرصه اطلاع رسانی ایمان دارند، دانستن را حق مردم می دانند و با رعایت اخلاق حرفه ای، در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می کنند.

این روز برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای ارج نهادن به قداست قلم و تلاش و مسئولیت خبرنگاران به عنوان پرچمداران وادی قلم و آگاهی رسانی به جامعه است. اصحاب رسانه چشم بینا، گوش شنوا و دیده‌بان شهر هستند، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز نیز مشتاق همفکری و همیاری با اصحاب رسانه که هدفشان دلسوزی و خدمت به شهر است، می باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه تلاشگران خستگی ناپذیر این عرصه تبریک گفته و از همه آن هایی که خدمات نیروهای مجموعه شهرداری شیراز را به گوش شهروندان می رسانند یا با انتقادات سازنده و اصولی خود، زمینه بهبود خدمت رسانی به مردم را فراهم می‌کنند، سپاسگزارم. از خداوند متعال اندیشه پایدار و قلم ماندگار برایتان آرزومندم.»

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6289

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.