• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
15

پیام تبریک مدیرامور پردیسهای دانشگاه فرهنگیان استان فارس به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار

  • کد خبر : 6282
  • 17 مرداد 1399 - 12:22
پیام تبریک مدیرامور پردیسهای دانشگاه فرهنگیان استان فارس به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار
خبرنگاران اين طلايه داران راستين خدمت در رسانه، انسان هاي پر تلاش و فداكاري هستند كه در كسوت شرافتمندانه خبرنگاري و به عنوان وجدان بيدار، چشم بينا و زبان حقيقت جوي جامعه، گام در وادي مقدس، قلم و عرصه روشنگري نهاده و همواره تلاش مي کنند تا با توليد و انعكاس به موقع اخبار، به بهترين شكل ممكن، رسالت حرفه اي خود را انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان فارس، در متن پیام تبریک دکتر افلاکی فرد مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان فارس در سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و به مناسبت روز خبرنگار آمده است:
«ن و القلم و ما یسطرون»
 «سوگند به قلم و آنچه می نویسد»
هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار عزیز شهید صارمی به دست مزدوران جهانی فرصت مغتنمی است تا از سفیران جبهه اطلاع رسانی و روشنگری به جامعه تقدیر و سپاسگزاری نمائیم.
روز خبرنگار یاد آور عزم و همت مجاهدانه مردان و زنانی است که برای روایت حق و حقیقت، بیرق اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و با همتی بلند و اندیشه ای آزاد، مسیر اعتدال را با نگاهی عدالت محور می پیمایند.
بی شک اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران در ارتقای آگاهی مردم و سواد آنان در دنیای امروز که عصر ارتباطات و رسانه است نقش بسزایی دارند،
خبرنگاران این طلایه داران راستین خدمت در رسانه، انسان های پر تلاش و فداکاری هستند که در کسوت شرافتمندانه خبرنگاری و به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت جوی جامعه، گام در وادی مقدس، قلم و عرصه روشنگری نهاده و همواره تلاش می کنند تا با تولید و انعکاس به موقع اخبار، به بهترین شکل ممکن، رسالت حرفه ای خود را انجام دهند.
دانشگاه فرهنگیان فارس بر این باور است که اصحاب علم و دانش با پیوند عمیق و ریشه داری که با اصحاب رسانه و ارتباط دارند همچون دو بال پیشرفت و موفقیت، زمینه صعود جامعه و شهروندان ایران زمین را به سوی اهداف عالی انسانی فراهم می سازند.
بنابراین اینجانب بر خود واجب میدانم روز خبرنگار را به کلیه فعالان عرصه قلم و آگاهی بخشی و پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر، عکاسان، گزارشگران و همه کسانی که در جهت رشد و شکوفایی دانش و آگاهی مردم به ویژه در زمینه اطلاع رسانی در حوزه آموزش عالی، شبانه روز تلاش می‌کنند و بدون توجه به سختی‌های موجود در این عرصه از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و نخواهند کرد، تشکر و قدردانی می‌کنم.
امید است با استعانت و توکل به ذات اقدس احدیت ، در انجام رسالت آگاهی بخشی، شفاف سازی و ارتقای سطح سواد جامعه، بیش از پیش موفق و موید و سرافراز باشید
برای تمامی اصحاب رسانه و اطلاع رسانی و به ویژه خبرنگاران گرامی موفقیت و سربلندی در رسالت خطیر خبرنگاری را آرزومندم

حسین افلاکی فرد
مدیر امور پردیس های
دانشگاه فرهنگیان فارس

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6282

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.