• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

اجرای ۱۳ پروژه محرومیت‌زدایی در منطقه هفت شیراز

  • کد خبر : 62787
  • 13 اردیبهشت 1402 - 15:04
اجرای ۱۳ پروژه محرومیت‌زدایی در منطقه هفت شیراز
شهردار منطقه هفت شیراز اعلام کرد که تاکنون ۱۳ پروژه محرومیت‌زدایی در این منطقه تعریف و شماری از آنها اجرایی شده است و بخشی هم طی ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

اکبری چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت در جلسه بررسی روند پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شیراز گفت: عملیات لوله‌گذاری کانال‌های روباز در محدوده منطقه هفت، یکی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی به شمار می‌رود که در بلوار اتحاد، محله دست‌خضر و سهل‌آباد، اجرایی شده است.

شهردار منطقه هفت شیراز ادامه داد: بهسازی و آسفالت بیشتر محلات کم برخوردار نظیر سهل آباد، دست‌خضر، ولایت، اتحاد و … در این منطقه از شیراز نیز روند اجرایی را طی می‌کند به طوریکه اکثر کوچه و معابر خاکی، زیرسازی و آسفالت شده است.

اکبری گفت: مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در محلات وزیر آباد و احمدآباد، احداث پل عابر پیاده اتصال کوشکک به ماه فیروزان بر روی رودخانه، تملک املاک مورد مسیر حسین آباد سر تل نیز از دیگر پروژه های محرومیت زدایی در سطح منطقه هفت است.

او با بیان اینکه بخشی از پروژه‌ها اجرایی شده و تعدادی در مرحله قرارداد با پیمانکار است، گفت: امسال هم آمادگی برای تعریف پروژه‌های محرومیت‌زدایی در این منطقه از شهرداری را داریم و امیدوار هستیم که با اجرای چنین پروژه‌هایی شاهد ارتقاء کیفیت زندگی در این منطقه باشیم.

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای شیراز نیز گفت: سال گذشته و در بازدیدهای انجام شده از مناطق یازده‌گانه شهرداری، محله‌ها و مناطق محروم و کم‌برخوردار شناسایی و پروژه‌هایی متناسب با نیاز، تعریف و برخی از این پروژه‌ها اجرایی شد.

سیده مریم حسینی با تاکید براینکه امسال نیز از تمام ظرفیت برای اجرای پروژه‌های جدید استفاده خواهیم کرد، گفت: سال گذشته برای رفع محرومیت و کاستی‌ها از محله‌های مختلف پیگیری‌های خوبی انجام و با تعریف پروژه‌های متعدد، تامین اعتباراتی خارج از بودجه مصوب برای اجرای این پروژه‌ها، دنبال شد.

عضو شورای شیراز با بیان اینکه در محدوده منطقه هفت شهرداری شیراز، پروژه‌های خوبی تعریف و اجرایی شده است، گفت: امیدواریم که طی ۲ ماه آینده شاهد بهره‌برداری از برخی پروژه‌های این منطقه باشیم.

حسینی افزود: تلاش خواهیم کرد پروژه‌های محرومیت‌زدایی تعریف شده در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و عمرانی باشد و بخشی از نیاز روزافزون شهروندان و به ویژه ساکنان این مناطق را تامین کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=62787

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.