• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

پوستر نخستین جشنواره رسانه‌ای “از کار تا تعاون” رونمایی شد

  • کد خبر : 62677
  • 11 اردیبهشت 1402 - 18:58
پوستر نخستین جشنواره رسانه‌ای “از کار تا تعاون” رونمایی شد
با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و استاندار فارس و در حاشیه اختتامیه سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران،گروه های کار و واحدهای نمونه فارس، از پوستر اولین جشنواره رسانه‌ای «از کار تا تعاون» رونمایی شد.

دبیر جشنواره رسانه‌ای «از کار تا تعاون» در حاشیه این آیین تاکید کرد که برای اولین بار در سطح کشور یک جشنواره رسانه‌ای در حیطه کارگری برگزار خواهد شد و هدف، توجه به جامعه کار و تلاش و تمرکز رسانه‌ها بر حوزه تعاون، اشتغال و مسائل حوزه کارگری است.

به گزارش سحاب پرس وبه نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون فارس، بهروز باصری همچنین با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و اهمیت تحقق شعار سال مبنی بر «مهار تورم، رشد تولید» عنوان کرد که جشنواره رسانه‌ای «از کار تا تعاون» با هدف ارتباط رسانه با جامعه کار و تلاش و بررسی مسائل حوزه کارگری، طراحی و تدوین شده و امید است این جشنواره که برای اولین بار در کشور توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس برگزار می‌شود بتواند به عنوان یک الگوی موثر مورد توجه قرار گیرد.

او به این نکته نیز اشاره کرد که علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با موضوعات مهار تورم و رشد تولید، توان داخلی و خودکفایی، پیوند رسانه با جامعه کار و تلاش، ترویج فرهنگ کار و کارفرمایی، کارگر و رونق اقتصادی، ایمنی و بهداشت محیط کار و همچنین تعاون و اشتغال، تولید کنند.

دبیر جشنواره رسانه‌ای «از کار تا تعاون» یادآور شد که اصحاب رسانه می‌توانند آثار تولیدی را در قالب تیتر، گزارش، مصاحبه، خبر، عکس و کاریکاتور و سایر تولیدات رسانه‌ای همچون تیزر، فیلم کوتاه، انیمیشن و پادکست ارسال کنند.

باصری با بیان اینکه آثار تولیدی باید از اول فروردین سال ۱۴۰۱ تا پایان تیرماه ۱۴۰۲ منتشر شده باشند، تاکید کرد که مهلت ارسال آثار تا ۱۰ مردادماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره در خارج از استان و از سوی اساتید حوزه رسانه در تهران انجام خواهد شد و نفرات برگزیده نیز طی مراسمی در شهریورماه امسال و در هفته تعاون مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=62677

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.