• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
14
با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان فارس :

مسایل و مشکلات حوزه درمان و بهداشت شهرستان ممسنی بررسی شد

  • کد خبر : 6261
  • 17 مرداد 1399 - 10:35
مسایل و مشکلات حوزه درمان و بهداشت شهرستان ممسنی بررسی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی با حضور دکتر ایوبی فرماندار ودکتر اکبری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان فارس و دکتر چوبینه رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دکتر مرادی رییس و معاونین بیمارستان ولیعصر (عج)مسایل و مشکلات درمانی و بهداشتی شهرستان ممسنی بررسی شد .فرماندار ممسنی در این جلسه گفت :موقعیت و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی با حضور دکتر ایوبی فرماندار ودکتر اکبری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان فارس و دکتر چوبینه رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دکتر مرادی رییس و معاونین بیمارستان ولیعصر (عج)مسایل و مشکلات درمانی و بهداشتی شهرستان ممسنی بررسی شد .
فرماندار ممسنی در این جلسه گفت :موقعیت و وسعت و گستردگی شهرستان ممسنی خدمات رسانی مطلوب به شهروندان را نیازمند امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی بروز نموده که علیرغم تلاش های انجام شده هم چنان شاهد برخی کمبودات در حوزه های مختلف می باشیم .
وی افزود :عدم افتتاح و بهره برداری از کلینیک تخصصی شهر نوراباد .عدم بهره برداری از دستگاه ام .ار.ای ،کمبود تجهیزات و امبولانس در ۱۳مرکز سلامت شهرستان و کمبود پزشک متخصص و نیروهای اداری و خدماتی را از مهم ترین مشکلات شهرستان در مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان عنوان کرد .
ایوبی با تجلیل از خدمات شایسته و تلاش های شبانه روزی پرسنل عرصه سلامت شهرستان در مداوای بیماران کرونایی اظهار داشت :با وجود مشکلات موجود پزشکان و پرسنل شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان نوراباد عملکرد خوبی درپیشگیری و مقابله و درمان مبتلایان بیماری کرونا از خود نشان دادند که ادامه این روند نیازمند توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان است
وی ادامه داد :در حال حاضر بیمارستان ولیعصر نوراباد به شهروندان شهرستانهای ممسنی و رستم و رهگذران و حتی به شهرهای هم جوار با قریب ۲۰۰هزار نفر جمعیت خدمت ارایه می نمایند که توان تجهیزاتی و نیرویی آن متناسب با آن نمی باشد .
رییس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ممسنی بیان داشت :تاخیر چند سال در تکمیل ساختمان ستادی شبکه بهداشت و درمان واحداث ۵ایستگاه اورژانس ۱۱۵در بخش ها نیز از مشکلات موجود شهرستان است که نیازمند تزریق اعتبارات می باشد .
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ممسنی با ارایه گزارشی از اخرین وضعیت حوزه درمانی و بهداشتی و ستاد مبارزه با ویروس کرونای شهرستان گفت :عدم تکمیل چارت تکمیلی بیمارستان متناسب با ظرفیت تخت ها و نبود اعتبارات کافی جهت تکمیل وروژه های عمرانی و تامین تجهیزات و ملزومات بهداشتی را از مسایل امروزی حوزه سلامت بیان کردند .
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان فارس نیز طی سخنانی قول مساعد جهت پیگیری مسایل و مشکلات ارایه شده دادند
بازدید از کلینک تخصصی ،پانسیون پزشکی در حال ساخت و بخش بستری بیماران کرونایی از دیگر برنامه های سفر معاون درمان استان بود .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6261

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.