• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
استاندار فارس؛

گسترش فرهنگ جهاد و شهادت نیازنمد تلاش بیشتر است

  • کد خبر : 62510
  • 09 اردیبهشت 1402 - 18:45
گسترش فرهنگ جهاد و شهادت نیازنمد تلاش بیشتر است
استاندار فارس تاکید کرد که گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در بخش‌های مختلف جامعه، نیازمند تلاش بیشتر است.

دکتر محمدهادی ایمانیه شنبه ۹ اردیبهشت در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی، گفت: باید از ظرفیت‌های مختلف برای گسترش کتب تخصصی در حوزه شهدا و ایثارگران به ویژه کتاب خاطرات شهدا و جانبازان استفاده شود.

ایمانیه به حضور مرحوم آیت‌الله حائری امام جمعه اسبق شیراز در جبهه‌های نبردحق علیه باطل اشاره و اضافه کرد: با همکاری بنیاد آیت‌الله حائری مطالب، نوشته‌ها و خاطرات مکتوب ایشان در خصوص دوران هشت سال دفاع مقدس جمع آوری تالیف، چاپ شود تا در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

وی خواستار انعقاد تفاهم نامه بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با ۱۰ سازمان اصلی استان شد و گفت: در خصوص مواردی که سازمان‌ها می‌توانند با بنیاد همکاری نمایند تفاهم‌نامه منعقد شود؛ سازمان ها در خصوص شهدا و ایثارگران مجموعه خود فعالانه اقدام کنند؛ تالیف کتاب، ایجاد موزه های تخصصی، سرکشی و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران و بازدید کارکنان و مدیران از موزه دفاع مقدس از وظایف منحصر به فرد هر سازمان تعریف شده که می بایست در تفاهم نامه ذکر شود.

استاندار فارس با بیان اینکه ۳۵ سمن در استان در حوزه دفاع مقدس فعالیت دارند، گفت: کمیته ‌ای شامل مدیریت فرهنگی و امور اجتماعی استانداری فارس، سازمان ورزش و جوانان استان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تشکیل و نسبت به چگونگی ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و رشادت کرسی های آزاد اندیشی و تبادل نظر ما بین جوانان اقدام نمایند.

ایمانیه همچنین با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان یک رویداد مهم، اضافه کرد: همه درخواست ها نیازها و پیشنهادات باید دارای پیوست کمی و کیفی باشد توجه به جزئیات و قابلیت پیگیر بودن آنها نیز باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=62510

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.