• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3
معاون امور مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

اقتدار اقتصادی با قدردانی از کارگران و کارفرمایان محقق می‌شود

  • کد خبر : 62489
  • 09 اردیبهشت 1402 - 17:48
اقتدار اقتصادی با قدردانی از کارگران و کارفرمایان محقق می‌شود
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اهمیت نقش آفرینی جامعه کارگری تاکید کرد و گفت: اقتدار اقتصادی با تولید و قدردانی از کارگران و کارفرمایان محقق می‌شود.

ضرغام صادقی در شیراز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه جامعه کارگری و تاثیرگذاری آنها در مقابله با نقشه های استکبار جهانی، بیان کرد: در عرصه جهانی، همه در تلاش هستند تا نقاط اقتداری هر کشوری را با چالش روبه رو کنند و یکی از نقاط اقتداری جمهوری اسلامی ایران نیز همبستگی و یکپارچگی مردم است که استکبار جهانی این نقطه را نشانه گرفته است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون فارس، او به این نکته اشاره کرد که اگر سند دفاعی و توانمندی‌های نظامی ایران در برجام موردنظر قرار می گیرد و یا قدرت منطقه‌ای در مذاکرات گوناگون مورد توجه است به این دلیل است که می‌خواهند قدرت نظامی، دریایی و نقش جمهوری اسلامی ایران را در منطقه با چالش روبه رو کنند.

صادقی با تاکید بر هنرنمایی ایران و روابط متوازن در بهره گیری از ظرفیت‌های چین و روسیه، یادآور شد که امروز کشورهای تاثیرگذاری همچون هند، روسیه و برزیل نقش دونالد را کمتر کرده‌اند و به همین دلیل است که کشور ایران مورد غضب قرار می‌گیرد و دشمنان متحد می‌شوند تا به هر بهانه‌ای، فضاهایی ایجاد کنند تا کشور در برخی عرصه‌ها یا متوقف شود و یا سرعت پیشرفت، کُند شود.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به هنرنمایی مقام معظم رهبری در خنثی سازی نقشه‌های دشمن، تاکید کرد که اگر ایشان در طول ۳۰سال گذشته، بیشترین شعارهای سال را به مقوله اقتصادی اختصاص می‌دهند می‌دانند که در کنار این شعار، اگر اقتدار اقتصادی شکل بگیرد جمهوری اسلامی شکست ناپذیر و مقتدرانه به راه خود ادامه خواهد داد و این نهضت را به صاحب اصلی خود می سپارد.

او یادآور شد که اقتدار اقتصادی جز با تولید، سرمایه گذاری و قدردانی از مولدان تولید که کارگران و کارفرمایان هستند محقق نخواهد شد.

صادقی در بخشی از سخنان خود از تسریع تحقق ۱۸۳ هزار میلیاردی تامین اجتماعی از دولت برای اولین بار خبر داد و گفت: این در حالیست که دولت نه تنها خزانه خالی را تحویل گرفت بلکه مقروض هم بود.

این مقام وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پرداخت بدهی ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی تامین اجتماعی به نظام بانکی و تحقق افزایش ۴۶ هزار میلیارد تومان سرمایه در بانک رفاه کارگران اشاره و اضافه کرد که مهمترین برنامه دولت، ایجاد اشتغال است.

صادقی با اذعان به ایجاد بیش از یک میلیون شغل در کشور، استخدام ۱۶۰ هزار کارگر در سیستم دولتی که با کد استخدام شده‌اند را موید این آمار دانست و تاکید کرد که ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری، نقدینگی را در مسیر درست قرار خواهد داد که نتیجه آن کاهش تورم است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گریز به اهیمت بهره گیری از ظرفیت حوزه معادن و انرژی و خلق ثروت از این مسیر، یادآور شد: در سال آینده بیش از ۲۷۰ هزار میلیارد تومان برای ارائه تسهیلات در قالب تبصره ۱۶، ۱۸ و مشاغل خانگی تخصیص خواهد یافت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=62489

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.