• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس؛

احداث ۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در فارس

  • کد خبر : 62350
  • 06 اردیبهشت 1402 - 22:10
احداث ۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در فارس
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: ساخت ۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در این استان با پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۸۰ درصد در دست انجام است.

علی مسعودی چهارشنبه ۶ اردیبهشت در آیین افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ” برساد” در محور کمربندی جهرم – لار در استان فارس بیان کرد: از این تعداد پنج مجتمع تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

او ادامه داد: هدف از ساخت و راه‌اندازی این مجتمع‌ها، متمرکز کردن خدمات مورد نیاز مسافران و رانندگان وسایل نقلیه در محورهای اصلی است که در آنها امکانات و خدمات بهداشتی، درمانی، رستوران، عرضه سوخت و خدمات دیگر پیش بینی شده است.

مسعودی عنوان کرد: فراهم کردن زمینه آسایش و رفاه مسافران و رانندگان، جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده و حضور آنها در یک مکان، دسترسی سریع کاربران جاده‌ای به این خدمات و جلوگیری از اتلاف وقت آنها، کمک به کاهش تصادفات و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها، ایجاد فرصت‌های شغلی و بهبود نظارت بر عملکرد مجموعه‌های خدماتی رفاهی از مهمترین اهدافی است که در ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی دنبال می‌شود.

او اظهار کرد: در راستای توسعه این مراکز، امروز شاهد بهره برداری فاز نخست از مجتمع خدماتی رفاهی برساد در کیلومتر ۱۰ محور جهرم – لار با مجموع سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومان هستیم که در ۲ فاز ساخته خواهد شد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت بیش از ۱۴ هزار متر مربع و زیربنای پنج هزار و ۵۰۰ متر در حال ساخت است که در فاز نخست امروز شاهد افتتاح جایگاه سوخت، ساختمان اداری، اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی و نمازخانه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان هستیم.

مسعودی افزود: سایر امکانات این مجتمع از جمله غرفه‌های تجاری، اقامتگاه و تعمیرگاه و تعویض روغن نیز در قالب فاز دوم تا پایان شهریورماه امسال افتتاح خواهد شد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس خاطرنشان کرد: با بهره برداری از مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور کمربندی جهرم – لار، تعداد این مجتمع‌ها در استان فارس به ۶۳ مورد رسید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=62350

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.