• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1

ایجاد نهضت خدمت‌رسانی در روستاهای لارستان با مشارکت بنیاد مسکن  

  • کد خبر : 62347
  • 06 اردیبهشت 1402 - 20:42
ایجاد نهضت خدمت‌رسانی در روستاهای لارستان با مشارکت بنیاد مسکن  
فرماندار ویژه لارستان از ایجاد نهضت خدمت رسانی در روستاهای این شهرستان با مشارکت بنیاد مسکن خبر داد و گفت: همه تمهیدات برای توسعه خدمات در روستاها اندیشیده شده است.

داریوش دهقان چهارشنبه ۶ اردیبهشت در دیدار با مدیر بنیاد مسکن لارستان بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی برای پیشبرد طرح‌های توسعه روستایی و محرومیت زدایی در این شهرستان تاکید و اضافه کرد: در سال‌های گذشته خدمات ارزشمندی در این حوزه انجام شده و لازم است با مشارکت بنیاد مسکن این خدمات افزایش یابد.

میزان، مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان نیز با تقدیر از همراهی فرماندار ویژه این شهرستان گزارشی از طرح‌های توسعه شهری و روستایی ارائه داد و گفت: طرح نهضت ملی مسکن و طرح‌های بهسازی روستایی، در این شهرستان رشد فزاینده داشته است. اجرای آسفالت معابر روستایی از محل اعتبارات قیر مشارکتی با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاران به متراژ ۱۲۳ هزار  مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۴۶  میلیارد ریال از جمله اقدامات مهم سالی که گذشت است.

او در ادامه از اجرای طرح‌های بهسازی روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۰۱ میلیارد ریال خبر داد و افزود: این طرح‌ها شامل ۳۷۰۰ مترطول تک لبه  و کانیو  ۲۸ هزار  مترمربع زیرسازی و آسفالت ، ۶۷۰ مترمکعب دیوار حائل و بازنگری و تهیه طرح‌های هادی  ۵۷ پروژه که برای ۳۵ روستا از محل اعتبارات ارزش افزوده، سیل و ملی با جمع کل اعتبار ۱۴۴ میلیارد ریال انجام شده است.

به گفته مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان، واگذاری و تعیین تکلیف ۳۰۸ قطعه زمین به جوانان فاقد مسکن و واجد شرایط در روستاها از دیگر عملکردهای شاخص در این شهرستان است.

میزان، در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان لارستان نیز گفت: بنیاد مسکن در شهر لار در فاز اول طرح نهضت ملی مسکن (۱۶۹ واحد) در مرحله اجرای اسکلت با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد سازه و دیوارچینی و فاز دوم ۱۶ واحد در مرحله اجرای اسکلت سازه دیوار چینی باپیشرفت فیزیکی۱۰۰ درصد  سازه با مبلغ هزینه هر دو پروژه بیش از ۸۸ میلیارد تومان را به پیش برده است.

مدیر بنیاد مسکن لارستان گفت: فاز سوم ۲۱۷ واحد آن نیز در مرحله تجهیز کارگاه و گودبرداری انجام شده و فاز چهارم نیز ۱۰۲۶ واحد قرعه کشی آن انجام شده است. فاز پنجم این طرح هم در حال پیگیری تامین زمین از اداره کل راه و شهرسازی است که از ابتدا تاکنون ۱۴۱۹ نفر در طرح و در این شهر تعیین تکلیف شده‌اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=62347

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.