• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11
مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس:

غدیر، پایانِ آغازِ تکامل معنویت انسان/ خبرنگار، ورای خبرنویسی

  • کد خبر : 6229
  • 17 مرداد 1399 - 9:47
غدیر، پایانِ آغازِ تکامل معنویت انسان/ خبرنگار، ورای خبرنویسی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به مناسب عید سعید غدیر خم و روز خبرنگار پیامی را صادر کرد/ غدیر، پایانِ آغازِ تکامل معنویت انسان است/ خبرنگار، ورای خبرنویس است.

صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به مناسب عید سعید غدیر خم و روز خبرنگار پیامی را به شرح زیر صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

غدیر، پایانِ آغازِ تکامل معنویت انسان است. آن جا که بر بلندای یگانگی آفریننده زیبا، آن اندیشمند دانش‌افرزو، آن سازنده جهان، از خم نبوت، سبوی ولایت و امامت را برای مردمان تشنه‌ای که خسته از سبوی چندگانگی‌های پوشالی ستم‌ ناآگاهی، پر شد تا دروازه آگاهی به روی‌شان گشاده شود.

در آن هنگامه‌، بودند کسانی که خبر را نگاشتند تا افزون بر سینه‌ تاریخ، برگ‌های تاریخ نیز گواه باشند بر حقانیت؛ حقی که انسان را به سوی انسان کامل رهنمون می‌سازند. این همان فریادی است که خبر دانان و خبرنگاران در تاریخ انجام داده‌اند.

چه رسالتی بزرگ‌تر و سترگ‌تر از خبرنگاری، که در هنگامه‌های روز، آن هنگام که نمی‌دانیم، برای‌مان دانستن را به یادگار می‌گذارد تا بدانیم.

خبرنگار، ورای خبرنویس است؛ آن جا که خبر را آن گونه نگارش می‌کند که همگان آن را بشنوند و از آن پس بدانند. این خواندن و دانستن‌ها که آگاهی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و گاه دانش و اندیشه را رشد و پیشرفت می‌دهند.

با تبریک عید سعید غدیر خم، عید اتمام دین و کمال انسانیت، به همه مردم به ویژه شیعیان، روز خبرنگار را نیز به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک می‌گویم از خداوند می‌خواهیم تا آنان را در این برهه دهشتناک بیماری کرونا، تندرست بدارد که آنان با آن چه دانستن‌هاست، به انسان خواهند آموخت که چگونه از این پرتگاه دهشتناک عالم، راه تندرستی، سلامتی، صحت و سعادت را بپیمایند.

صابر سهرابی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6229

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.