• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4

نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز برپا می‌شود

  • کد خبر : 62167
  • 04 اردیبهشت 1402 - 20:31
نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز برپا می‌شود
رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی این استان گشایش می‌یابد.

سید عبدالوهاب نقیب دوشنبه ۴ اردیبهشت با اشاره به اینکه ۲۰۰ شرکت کننده با حوزه فعالیت مختلف در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: این نمایشگاه در پنج سالن و فضای باز و در وسعتی بیش از ده هزار متر مربع برگزار می‌شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از جهادکشاورزی فارس، نقیب با بیان اینکه نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز در اولین روز برگزاری راس ساعت ۱۷ با حضور مسئولین ارشد ملی و استانی بخش کشاورزی افتتاح خواهد شد، گفت: این نمایشگاه در طول روزهای برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای کارشناسان، کشاورزان، بهره برداران و عموم علاقه مندان خواهد بود.

نقیب با اشاره به جایگاه فارس در تولید محصولات کشاورزی و تامین امنیت غذایی کشور، عنوان کرد: امیدواریم این نمایشگاه‌ بتواند کارکردهایی را که برای آن متصور هستند جامه عمل بپوشاند.

او خاطرنشان کرد: برخی از انتظاراتی که از این نمایشگاه‌ها می‌رود این است که به توسعه نوآوری‌هایی که در حوزه‌های تولیدی وجود دارد کمک کند و موجب ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و کشاورزان شود.

نقیب با بیان اینکه غرفه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس در سالن حافظ نمایشگاه بین‌الملی این استان برپا می‌شود و با حضور کارشناسان خبره آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان خواهد بود، افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه آموزشی و ترویجی از جمله برنامه‌های جنبی تدارک دیده شده در نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=62167

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.