• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2
رئیس شورای فرهنگی منطقه ۲ صنعت نفت کشور؛

شالوده کار فرهنگی برپایه جهاد تبیین استوار است

  • کد خبر : 61939
  • 30 فروردین 1402 - 18:59
شالوده کار فرهنگی برپایه جهاد تبیین استوار است
رئیس شورای فرهنگی منطقه ۲ صنعت نفت کشور گفت: پایه و شالوده کار فرهنگی برپایه جهاد تبیین استوار است و با این رویکرد می‌توان در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی مقاومت کرد.

علی اکبر میدانشاهی چهارشنبه ۳۰ فروردین در اولین نشست هم اندیشی شورای فرهنگی منطقه دو صنعت نفت که در سال جدید به میزبانی استان فارس برگزار شد، با تبریک فرارسیدن بهار قرآن و طبیعت اظهار داشت: جامعه به فعالیت های عمرانی و فرهنگی به موازات یکدیگر نیاز دارد و در همین راستا از همه مدیران درخواست می‌کنیم تا برنامه‌ها، پیشنهادات و تقویم کاری سال جدید را ارائه کنند.

او با تقدیر از فعالیت‌های چشمگیری که در دهه مبارک فجر انجام شد، افزود: همگرایی و هماهنگی کامل اعضای شورای فرهنگی در راستای اجرای برنامه‌ها ضروری است و در این زمینه با برنامه ریزی و تشکیل کارگروه‌های مختلف با حضور متخصصین می توان اهداف مدنظر را به سرانجام رساند.

این مقام مسئول با ارائه پیشنهاداتی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی گفت: اجرای برنامه زیارتی «حرم تا حرم» برای حضور گسترده در مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و پس از آن سفر به مشهد مقدس یکی از برنامه‌های فرهنگی است که می‌تواند نقش موثری در گسترش معنویت داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس همچنین خواستار توجه دوچندان به مفاهیم قرآنی به عنوان یکی از فرازهای امور فرهنگی شد و بیان کرد: انتظار می‌رود فعالیت‌های قرآنی در حوزه‌های مختلف در صدر برنامه‌های فرهنگی قرار داشته باشد.

میدانشاهی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به اهمیت اجرایی سازی «شعارسال» افزود: تمام برنامه ریزی‌ها باید منطبق بر محور «مهار تورم، رشد تولید» متمرکز شود و در پرتو آن نگاه ویژه‌ای به فعالیت‌های فرهنگی داشته باشیم.

در ادامه این نشست مصوباتی پیرامون تشکیل کارگروه های عفاف و حجاب، بهره مندی از ظرفیت های اساتید علمی و فرهنگی، برگزاری برنامه حرم تا حرم، ایجاد اساسنامه شورای فرهنگی، تشکیل کارگروه گردشگری، برگزاری محفل انس با قرآن و تقدیر از عوامل برگزاری برنامه های مناسبتی توسط اعضای شورای فرهنگی منطقه دو کشور به تصویب رسید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=61939

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.