• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3

معرفی چهره‌های برتر سال هنر انقلاب اسلامی در فارس

  • کد خبر : 61846
  • 29 فروردین 1402 - 19:41
معرفی چهره‌های برتر سال هنر انقلاب اسلامی در فارس
در پایان هفته هنر انقلاب اسلامی، چهره‌های برتر سال فرهنگی و هنری استان فارس طی آئینی معرفی شدند.

شامگاه دوشنبه ۲۸ فروردین طی مراسمی با حضور محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و مدیران مجموعه‌های فرهنگی و هنری استان فارس، چهره‌های برتر سال هنر انقلاب اسلامی این استان معرفی شدند.

در این مراسم احسان تابنده در رشته سرود، مریم شیدا در بخش فرهنگ مطالعات و ادبیات پایداری، اصغر گروسی در بخش هنرهای نمایشی، اسماعیل اکسیری فرد هنرهای تصویری، محمدجواد زارع مهذبیه در بخش هنرهای تجسمی، محمد محمودی نورآبادی در بخش داستان و محمدحسین انصاری نژاد هم در بخش شعر به عنوان چهره برتر سال معرفی شدند و محمدحسین انصاری‌نژاد عنوان چهره سال ۱۴۰۱ را کسب کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از ارشاد فارس، در بخش تقدیرهای ویژه ایوب پرندآور برای حضور در همایش شعر فاطمی جهرم و سعید کریمی برای حضور در سوگواره‌های آواها و نواهای عاشورایی به عنوان برگزیدگان رویدادهای هنری مردمی تجلیل شدند. همچنین سید حامد ترابی مدیر دفتر تاریخ شفاهی گنج و همسر مرحوم سید محمد جعفری مدیر مؤسسه مها فیلم در بخش ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی مورد تجلیل قرار گرفتند.

وحید نمازی رئیس حوزه هنری فارس در این آیین اظهار کرد: بدون شک قطار پر توان و پرتلاش هنر انقلاب اسلامی در سال جاری مسیر پیش رو را پرانرژی‌تر از قبل ادامه خواهد داد و در سال پیشرو تمام تلاش خود را برای تولید آثار فاخر هنری، تربیت و توانمندسازی نیروهای متعهد انقلابی و مردمی‌سازی جریانات هنر و افزایش مخاطبان و توسعه دامنه جغرافیایی به کار خواهد گرفت.

رئیس حوزه هنری فارس با بیان اینکه امسال با رویکرد «فراشیراز» توانستیم هفته هنری متفاوت‌تری داشته باشیم، افزود: در دوره جدید تحولی حوزه هنری بنا داریم با همدلی و همکاری هنرمندان شعار فراشیراز را در استان فارس رقم بزنیم و با حمایت‌هایی که در استان شکل می‌گیرد رونق و جامی تازه در شهر فرهنگ دوست و هنر دوست شیراز شکل بگیرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=61846

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.