• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس؛

ارتش همواره زمینه‌ساز عظمت ایران و مایه افتخار نظام بوده است

  • کد خبر : 61825
  • 29 فروردین 1402 - 16:34
ارتش همواره زمینه‌ساز عظمت ایران و مایه افتخار نظام بوده است
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تاکید کرد که ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره زمینه‌ساز عظمت و اقتدار و مایه افتخار ملت و نظام بوده است.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام سه‌شنبه ٢٩ فروردین در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی در شیراز بیان کرد: دل مردم ما همیشه به حمایت ارتش برای حفظ کشور و عظمت ملت گرم بوده و ارتش مایه افتخار برای امام راحل شدند همانگونه که امروز مایه زینت و افتخار برای فرماندهی کل قوا رهبر انقلاب اسلامی هستند.

او ادامه داد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی که امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی دستور دادند که برای حمایت از ملت، اسلام و انقلاب اسلامی، نیروهای ارتش پادگان‌ها را ترک کنند، اما این سربازان سرافراز ارتش بودن که یک عامل مهم برای پیروزی انقلاب اسلامی شدند و مردمی را که به فرماندهی امام به میدان آمده بودند را حمایت کردند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه امروز ارتشیان فراتر از مرزها ایستاده‌اند تا امنیت و عظمت ایران بیش از پیش حفظ و جلوه‌گر شود، اضافه کرد: ارتشیان چشم ملت را روشن کرده و مایه افتخار برای امام راحل شدند همانگونه که امروز مایه زینت و افتخار برای فرماندهی کل قوا رهبر انقلاب اسلامی هستند.

او عنوان کرد: در نیروی زمینی دست‌های بلند این نیرو فراتر از مرزها از ایران دفاع می کند، در نیروی دریایی شاهد هستیم که آب‌های آزاد جهان به واسطه حضور ارزشمند و قدرتمند نیروی دریایی ارتش برای عبور و مرور کشتی‌های ایران و کشورهای همراه با ما عمل می‌شود و عظمتی که نیروی هوایی ارتش آفریده است، همه اینها افتخارات ماست که باید به آن ببالیم.

نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه باید خدا را شاکر باشیم که تمام اینها در سایه ارزش‌های دینی است که در پرسنل سربلند ارتش جلوه کرده است، گفت: دل ارتشیان ما به دنیا نیست و شهیدان بزرگی که از ارتشیان این استان تقدیم انقلاب شده و همه باید بیایند در خدمت این شهیدان بزرگ درس معنویت و بی اعتنایی به دنیا بیاموزند به ویژه از شهید عزیز ذوالفقارنسب یاد می‌کنند که همه ما را در مکتب خدا خواهی و خدا پرستی به شاگردی خودش فرا می‌خواند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=61825

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.