• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

تفاهم برای رشد تولید در فارس

  • کد خبر : 61804
  • 29 فروردین 1402 - 13:33
تفاهم برای رشد تولید در فارس
با هدف تحقق رشد تولید، شرکت شهرک‌های صنعتی و بانک توسعه تعاون استان فارس، تفاهمنامه اختصاص تسهیلات یارانه‌ای به واحدهای صنعتی را امضا و مبادله کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: این تفاهمنامه به منظور ارائه تسهیلات بانکی از محل منابع داخلی بانک و منابع داخلی این شرکت به  واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری جهت سرمایه در گردش و با سررسید حداکثر ۱۲ ماهه منعقد  شده است و بر اساس آن تسهیلات با یارانه شرکت شهرک های صنعتی و با نرخ کارمز  کمتر از کارمزد تسهیلات اعلامی از سوی بانک مرکزی اختصاص می یابد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، هاشمی با بیان اینکه در سطح ملی  تفاهم‌نامه چهارجانبه همکاری بین  سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک منعقد شده است گفت:در سطح استانی نیز با انعقاد تفاهم نامه ،فرآیند ارائه تسهیلات به واحد های صنعتی عملیاتی  واین تسهیلات در چارچوب ضوابط و مقررات و سیاست های اعتباری  پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس ادامه داد: در همین ارتباط ،بنگاه‌های کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که واجد شرایط لازم هستند برای دریافت تسهیلات ،توسط این شرکت به بانک معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه واحدهای دانش بنیان، صادراتی، تعاونی و صنایع دارای محصولات متمایزکه با دریافت این تسهیلات بتوانند افزایش اشتغال قابل قبولی داشته باشند در اولویت پرداخت قرار دارند، خاطر نشان کرد:‌واحدهای صنعتی متقاضی می توانند با ارائه درخواست کتبی،  پروانه بهره برداری، معرفی محصول تولیدی، اشتغال موجود و سایر اطلاعات مورد نیاز به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی فارس نسبت به بررسی اطلاعات جهت دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

هاشمی خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در کارگروه ارزیابی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مورد تایید قرار گیرند، پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت:صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و صندوق تعاون نیز کسری وثایق صنعتگرانی که با مشکل مواجه هستند را تامین می کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=61804

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.