• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

پیام تبریک مدیرکل امور اقتصادی ودارایی استان فارس به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 6162
  • 16 مرداد 1399 - 12:43
پیام تبریک مدیرکل امور اقتصادی ودارایی استان فارس به مناسبت روز خبرنگار
دائی نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس طی پیامی ، 17 مردادماه روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران سخت کوش رسانه های استان فارس تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی فارس ، پیام تبریک نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی ودارایی فارس به شرح ذیل می باشد:

خبرنگاران محترم رسانه های استان فارس

 خبرنگاران، سفیران آگاهی ‌بخش و چشمان تیزبین جامعه هستند و فعالیت‌ شان به عنوان   بازتاب‌ دهنده وقایع، تأثیری شگرف در شئون مختلف کشور دارد. خبرنگاران، در روزهایی که دیگر باید آن را روزگار کرونا نامید، در دشواری‌های تحریم و جنگ تمام عیار اقتصادی نظام استکباری، فشارهای قدرت‌طلبان و ماجراجویان منطقه‌ای و از آن مهم‌تر در میانه کارزارهای رسانه‌ای که امید و آگاهی مردممان را نشانه گرفته است، در کنار سایر دلسوزانی که قلبشان برای آینده فرزندان این مرز و بوم می‌تپد، تلاش می‌کنند و با وجود همه مرارت‌ها، نگذاشته‌اند تا شعله حقیقت زیر امواج ظلمت و ناراستی، خاموش شود. از این رو خبرنگاری فقط یک شغل نیست، بلکه حرفه‌ای آمیخته به عشق و تلاشی مقدس است که رشد و ارتقای امید به ساختن فرداهای روشن‌تر را نوید می‌دهد.

خداوند بزرگ را شاکرم که مجموعه امور اقتصادی و دارایی استان افتخار دارد از همراهی و تعامل سازنده خبرنگارانی فهیم، مسؤولیت پذیر، ارزش گرا و حقیقت جو برخوردار باشد. اهالی رسانه در حوزه اقتصادی استان عضو مهمی از خانواده بزرگ وزارت اقتصاد هستند و امروز نسبت به توسعه ارتباطات دوسویه با رسانه ها و این عزیزان، مصمم تر هستیم.

اینجانب، ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار که امسال مقارن با ایام ارزشمند دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیر شده است، مراتب قدردانی و سپاس ویژه خود را از همکاری صمیمانه شما با اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی فارس ابراز و از خداوند بزرگ، توفیق روز افزونتان را در خدمت به مردم و میهن اسلامی سرافرازمان خواهانم.

بابک دائی

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در استان

و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6162

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.