• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7

رئیس اتاق بازرگانی فارس روز خبرنگار را به فعالان عرصه رسانه و اطلاع رسانی تبریک گفت

  • کد خبر : 6154
  • 16 مرداد 1399 - 12:34
رئیس اتاق بازرگانی فارس روز خبرنگار را به فعالان عرصه رسانه و اطلاع رسانی تبریک گفت
رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی فارس همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار، این روز را به فعالان عرصه رسانه و اطلاع رسانی استان فارس تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، متن پیام مهندس رازقی رئیس اتاق بازرگانی فارس به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است: تعیین یک روز در سال به نام خبرنگار فرصتی برای قدردانی و ارج نهادن به تلاش های شایسته اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران است. در شرایطی که کشور با مشکلات فراوانی به ویژه در عرصه اقتصادی روبرو است اقدام اصحاب رسانه و خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه اقتصاد در راستای بلوغ اقتصادی، جهش تولید و رونق کسب و کار گامی مهم در تحقق اقتصاد بدون وابستگی به نفت است.
?خبرنگاری و فعالیت در رسانه رسالتی عظیم و خطیر است که نیاز به انسان های حرفه ای، متعهد و مسئولیت پذیر دارد و جای خرسندی ست که فعالان رسانه ما با برخورداری از اخلاق حرفه ای و اعتماد عمومی در دوران های مختلف کشور به فراخور موقعیت ها توانسته اند حضور موثر و پر افتخاری داشته باشند.
?در شرایط کنونی که کشور به ویژه در بخش اقتصاد در شرایط حساسی قرار دارد و در سالجاری نیز که به دلیل حضور نامبارک ویروس کرونا شاهد تنگ تر شدن عرصه اقتصاد ملی هستیم مردم بیش از پیش نیازمند اطلاعات جامع، دقیق و صحیح از رسانه ها هستند و یکی از اصلی ترین نیازهایمان برای گذر از این دوران سخت حضور خبرنگارانی با اصالت، تیزهوش، پویا و متعهد است تا بتوانیم با آگاهی بخشی صحیح فضای عمومی جامعه و اصلاح سیاست ها و مقررات و رویه های اجرایی ناظر بر کسب و کار چرخ اقتصاد را فعال نگه داشته و موانع را پشت سر بگذاریم.
?به همین مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار بهانه ای است تا ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران و فعالین این عرصه که با پشتکار بی وقفه برای تعالی استان فارس و میهن اسلامی گام بر می دارند، تا فضای مساعدتری برای بهبود فضای کسب و کار استان و افزایش سهم اقتصاد فارس در تولید ناخالص داخلی کشور فراهم آید، تشکر و قدردانی کنیم. موفق و مؤید باشید.

جمال رازقی
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6154

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.