• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس؛

اجرایی شدن ۳ طرح عمرانی در بخش کشاورزی بوانات

  • کد خبر : 61503
  • 26 فروردین 1402 - 13:22
اجرایی شدن ۳ طرح عمرانی در بخش کشاورزی بوانات
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: برای افزایش بهره وری و کارایی آب سه طرح عمرانی در حوزه امور فنی و زیر بنایی بخش کشاورزی شهرستان بوانات عملیاتی خواهد شد.

مجتبی دهقان پور در حاشیه سفر به شهرستان بوانات و بازدید از واحدهای تولیدی در مناطق مختلف این شهرستان، عنوان کرد: یکی از سیاست های اصلی وزارت جهاد کشاورزی حفاظت از منابع پایه به ویژه آب است از این رو حدود ۶ کیلومتر از کانال‌های سنتی بخش مزایجان شهرستان بوانات با کانال‌های مدرن جایگزین می‌شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس، او با بیان اینکه تجهیز اراضی به کانال‌های مدرن موجب می‌شود تا آب با دغدغه کمتری به دست باغداران این مناطق برسد، اظهار کرد: با اجرای طرح مذکور اب با بهره وری بالایی به دست باغداران خواهد رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه بر اساس پیگیری‌های انجام شده طرح مرمت و لایروبی تعدادی از قنوات شهرستان بوانات نیز برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: این طرح بر اساس اولویت بندی و نیازمندی‌های اعلام شده از سوی شهرستان عملیاتی می‌شود.

دهقان پور با اشاره به اینکه طرح انتقال آب با لوله گذاری به طول حدود ۲.۵ کیلومتر از دیگر طرح‌هایی است که به منظور توسعه پایدار و متوازن بخش کشاورزی شهرستان بوانات برنامه ریزی شده است، بیان کرد: امیدواریم با رایزنی‌های انجام شده از سوی نماینده مردم شهرستان‌های آباده، خرم بید، بوانات و سر چهان در مجلس شورای اسلامی و همکاری‌های سازمان جهاد کشاورزی این اقدامات به سرعت عملیاتی شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=61503

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.