• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1

افزایش قربانیان کرونا در فارس

  • کد خبر : 61467
  • 25 فروردین 1402 - 19:22
افزایش قربانیان کرونا در فارس
طی هفته‌ای که گذشت، شمار قربانیان کروناویروس در فارس روند افزایشی داشت و تعداد چهار مورد فوت براثر این بیماری ثبت شد.

براساس آخرین آمار وضعیت شیوع کروناویروس در فارس، از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح جمعه ۲۵ فروردین با انجام دو میلیون و ۲۷۳ هزار و ۹۷۰ تست تشخیصی ۶۶۴ هزار و ۲۹۰ بیمار مثبت شناسایی شده است.

طی هفته گذشته، آمار ابتلا، بستری و فوت ناشی از کروناویروس در فارس با فراز و نشیب همراه بود و شمار موارد بستری و مرگ بر اثر این بیماری، روندی افزایشی را طی کرد. به طوریکه تعداد فوت شدگان از ۱۱۹۰ نفر در روز شنبه ۱۹ فروردین به ۱۱۹۴ نفر رسیده و شمار افراد بستری هم به ۲۶۱ نفر افزایش یافته است.

برپایه آخرین اطلاعات آماری، طی ۲۴ ساعت منتهی به صبح جمعه ۲۵ فروردین، با بستری ۲۹ بیمار جدید، تعداد موارد نیازمند خدمات بیمارستان به ۲۶۱ نفر رسیده است که از این تعداد، ۴۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، یک مورد جدید فوت ناشی از کووید۱۹ در فارس گزارش شده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، به هشت هزار و ۱۹۴ نفر رسیده است.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۵۵ هزار و ۸۹۴ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دُز، به هشت میلیون و ۲۹۰ هزار و ۱۶۹ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۳۵ هزار و ۳۶۰ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۲ هزار و ۳۹۱ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۶ هزار و ۱۹۰ دُز نوبت سوم و ۱۳۶ هزار و ۲۲۸ دُز یادآور واکسن بوده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=61467

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.