• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
پیام مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس به مناسب روز خبرنگار؛

روشنگری خبرنگاران در عرصه رسانه موجب تعالی ، پیشرفت و بالندگی جامعه می شود

  • کد خبر : 6139
  • 16 مرداد 1399 - 12:21
روشنگری خبرنگاران در عرصه رسانه موجب تعالی ، پیشرفت و بالندگی جامعه می شود
مهندس عطا الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در پیامی روز و هفته خبرنگار را تبریک گفت و با گرامیداشت یاد و نام شهید محمود صارمی اظهار داشت : روشنگری خبرنگاران در عرصه رسانه موجب تعالی ، پیشرفت و بالندگی جامعه می شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، متن پیام مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس به شرح زیر است .

۱۷ مرداد یاد آور رشادت و پایمردی شهید محمود صارمی خبرنگار از جان گذشته و به خدا پیوسته است ، روزی که شرف و انسانیت و دانایی و خرد بر جهالت و نادانی پیروز شد و یکی دیگر از دلیر مردان این سرزمین با خون پاک خویش بر لوح زرنگار ایثار و فداکاری مشق دلاوری و مجاهدت نگاشت .

روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش های انسانهای شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.

روز خبرنگار ، یادآور رشادت ها و مجاهدت های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده اند . روز مجاهدانی که قلم را سلاح و رسانه را سنگر دفاع از استقلال ، آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار داده اند.

آگاهی بخشی و خردورزی بستر اصلی کار خبرنگاران و اصحاب رسانه است ، خبرنگاران با سلاح آگاهی بخشی و تبیین و تنویر افکار عمومی رسالت بزرگی بر دوش دارند ، رسالتی که ریشه در آموزه های معنوی دین مبین اسلام و کوشش ها و رنج ها و مرارت هایی است که همه اولیای دین برای روشنگری نسل بشریت کشیده اند ، اکنون این پرچم افتخار به دست خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که نهاد برخاسته از متن انقلاب است و بر همین آموزه های معنوی و دینی بنیان نهاده شده نیز در راستای محرومیت زدایی و توسعه روستایی گام بر میدارد ، ما در طول سال شاهد همراهی خبرنگاران ، عکاسان خبری و اسحاب رسانه با کارشناسان و مدیران و خدمتگزاران به مردم در بنیاد مسکن و در روستاها هستیم ، دست شم خدمتگزاران مردم را به گرمی می فشاریم و بر این همراهی افتخار می کنیم.

توسعه روستایی و محرومیت زدایی موضوعی است که در سالهای بعد از انقلاب به عنوان بخشی از آرمان های امام راحل و بخشی از آموزه های انقلاب اسلامی مطرح شده است و بدون تردید بدون همراهی و بدون بهره مندی از جوهره شریف شرافت شما خبرنگاران و تلاشگران عرصه رسانه این توسعه ناکام خواهد بود ، ما از هیچ اقدامی در جهت برداشتن باری از دوش مردم در مناطق کم برخوردار فروگذار نخواهیم کار و بخشی از موفقیت و توفیق در این راه سخت و پر فراز و فرود را مرهون همراهی شما اصحاب رسانه و خبرنگاران هستیم.

امید آنکه با بهره گیری از همه فرصت های رسانه در روزنامه های نوشتاری و رسانه های دیداری و شنیداری و همچنین فضای مجازی و چند رسانه ای بتوانیم گام هایی محکم و استوار در جهت توسعه روستایی و محرومیت زدایی و بهره مندی از موهب توسعه و رسیدن به  سهم عادلانه توسعه برای مناطق محروم برداریم.

عطا الله زمانی

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6139

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.