• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

ادامه بازدیدهای شبانه شهردار شیراز از ایستگاه‌های آتش‌نشانی/ مدیریت شهری قدردان زحمات مدافعان ایمنی است

  • کد خبر : 61380
  • 23 فروردین 1402 - 12:16
ادامه بازدیدهای شبانه شهردار شیراز از ایستگاه‌های آتش‌نشانی/ مدیریت شهری قدردان زحمات مدافعان ایمنی است
شهردار شیراز در ادامه بازدیدهای شبانه از ایستگاه‌های آتش‌نشانی در دومین شب قدر با حضور در جمع مدافعین ایمنی در ایستگاه ۲۲ دراک گفت: مدیریت شهری قدردان زحمات ‌این قشر زحمتکش و مدافعان ایمنی جامعه است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در ادامه بازدیدهای شبانه از ایستگاه‌های آتش‌نشانی در دومین شب قدر و شب شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) در جمع مدافعین ایمنی در ایستگاه ۲۲ دراک حضور یافت.

شهردار کلان‌شهر شیراز به گفتگو با  آتش‌نشانان این ایستگاه که اعضای کوهستان، امداد و نجات چاه‌نوردی هستند، پرداخته و با تسلیت شهادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: شغل آتش‌نشانی جزو مشاغل حساس و سخت و درواقع نوعی از خودگذشتگی به‌شمار می‌رود.

او با بیان اینکه مدیریت شهری قدردان زحمات ‌این قشر زحمتکش و مدافعان ایمنی جامعه بوده، بر کاهش مسائل و حل موضوع مسکن و خرید تجهیزات انفرادی و سنگین آتش‌نشانان تأکید کرد.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز که از عملکرد آتش‌نشانان در نوروز نیز تجلیل به‌عمل آورد؛ مسؤولیت‌پذیری، نظم و انضباط کاری را اولویتی به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر به مردم ذکر کرد.

غلامرضا غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری نیز که به اتفاق رئیس سازمان آتش‌‌نشانی و خدمات ایمنی و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل، شهردار شیراز را در این بازدید شبانه همراهی می‌کردند، اظهار کرد: سرکشی شهردار با نگاه جدید مدیریتی، امید بخش است و زحمات آتش‌نشانان دیده می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=61380

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.