3
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز:

رضایت مردم و میهمانان از ارائه خدمات نوروزی نتیجه همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز بود

  • کد خبر : 61257
  • 21 فروردین 1402 - 14:26
رضایت مردم و میهمانان از ارائه خدمات نوروزی نتیجه همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز بود
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز با بیان اینکه همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری در نوروز در بالاترین نقطه عطف خود قرار داشت، گفت: نتیجه این همکاری، رضایت مردم و میهمانان از ارائه خدمات نوروزی بوده است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمد فرخ‌زاده در نخستین جلسه علنی سال جاری شورای اسلامی شهر شیراز ، غلامرضا غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز در ادامه ارائه گزارش عملکرد با بیان اینکه شهرداری شیراز به گواه آمار توانسته خدمات خوبی را به مسافران نوروزی ارائه کرده است، گفت: همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری در نوروز در بالاترین نقطه عطف خود قرار داشت که نتیجه این همکاری، رضایت مردم و میهمانان از ارائه خدمات نوروزی بوده است.

او با اشاره به توزیع بیش از ۲۵هزار نقشه و ۳۰هزار بروشور تصریح کرد: بیش از ۲۰۰هزار  متر مربع گلکاری، بلوارها و بوستان‌ها و آماده‌سازی بوستان‌ها برای روز طبیعت و  همچنین نور پردازی پل‌ها و تقاطع و المان‌های نوروزی از جمله اقدامات نوروزی مدیریت شهری برای نوروز سال ۱۴۰۲ بود.

توزیع میوه و گوشت شب عید در بازارچه های عرضه مستقیم توزیع کالا، جمع‌آوری زباله و تلاش شبانه‌روزی برای نظافت شهر و طرح از سبزه تا کمپوست برای جمع آوری سبزه‌های روز طبیعت از دیگر اقدامات نوروزی شهرداری شیراز بود که رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری به آن پرداخت.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=61257

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.