• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس؛

باشگاه‌ها و مربیان متضرر از کرونا وام دریافت می‌کنند

  • کد خبر : 6090
  • 15 مرداد 1399 - 22:59
باشگاه‌ها و مربیان متضرر از کرونا وام دریافت می‌کنند
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت : بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، باشگاه‌ها و مربیانی که در دوران شیوع بیماری کرونا به سبب تعطیلی اماکن ورزشی متضرر شده‌اند، وام دریافت می‌کنند.

عباس حاجی‌زاده افزود: با حمایت استاندار فارس از حوزه ورزش و جوانان، ۵۳۵ باشگاه خصوصی وام دریافت خواهند کرد.

وی بیان داشت: همچنین بنا به تصمیم وزارت ورزش و جوانان، مستاجران اماکن ورزشی دولتی در قالب ماده ۸۸ از بخشودگی کامل اجاره‌بها برخوردار شدند و کسانی که قرارداد آنها فروردین‌ماه ۹۹ پایان یافته بود نیز تمدید خواهد شد.

این مقام مسوول اضافه کرد: باشگاه‌هایی که کارکنان آنها زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، به ازای هر نفر ۱۶۰ میلیون ریال با سود ۱۲درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه وام دریافت می‌کنند ضمن اینکه هم اینک حدود ۳۵ باشگاه با ۳۰۰ مربی و کادر اجرایی در سامانه کارا وزارت ورزش و جوانان برای دریافت وام نام نویسی کرده‌اند.

حاجی‌زاده همچنین اظهار داشت: پرسنل باشگاه‌های ورزشی که فاقد بیمه تامین اجتماعی هستند نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه وزارت ورزش و جوانان ثبت نام کنند و از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: هم اکنون ۲ هزار نفر از کارکنان باشگاه‌هایی که بیمه نیستند برای دریافت وام به ازای هر نفر ۶۰ تا ۸۰ میلیون ریال با سود ۱۲ درصد و باز پرداخت ۲۴ ماهه ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: کسانی که برای دریافت وام تاکنون اقدام نکرده‌اند تا پایان امردادماه ۹۹ فرصت دارند با مراجعه به سامانه وزارت ورزش و جوانان به نشانی www.msy.gov.ir/club  ثبت‌نام کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6090

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.