• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

مرحله دوم کمک های مومنانه و اجرای طرح شیفت ایثار در شهرک صنعتی بزرگ شیراز

  • کد خبر : 6022
  • 15 مرداد 1399 - 21:21
مرحله دوم کمک های مومنانه و اجرای طرح شیفت ایثار در شهرک صنعتی بزرگ شیراز

به گزارش روابط عمومی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، طرح شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه با حضورریاست محترم سازمان بسیج کارگری ، فرمانده بسیج کارگری امام حسن مجتبی(ع) شهرک صنعتی ، مدیر شهرک صنعتی بزرگ شیراز،مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی و صنعتگران شرکت صنعتی بزرگ شیراز برگزار شد. طرح شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه […]

به گزارش روابط عمومی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، طرح شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه با حضورریاست محترم سازمان بسیج کارگری ، فرمانده بسیج کارگری امام حسن مجتبی(ع) شهرک صنعتی ، مدیر شهرک صنعتی بزرگ شیراز،مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی و صنعتگران شرکت صنعتی بزرگ شیراز برگزار شد.

طرح شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه در شهرک صنعتی بزرگ شیراز همزمان با سراسر کشور در مرحله اول با همت مومنانه کارگران در شرکت‌ها و کارخانجات مینو، نمک دردانه، زرین غزال، مارال، چاپ دنیا، قارچ مه چین، ارژن، مجموعه غذایی کیا و… شهرک صنعتی بزرگ شیراز به اجرا درآمد.

فرمانده بسیج کارگری امام حسن مجتبی (ع) شهرک صنعتی با اشاره به برگزاری شیفت ایثار در شهرک صنعتی گفت: همزمان با سراسر کشور برنامه شیفت ایثار کارگری در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با حضور صنعتگران، جهادگران و تلاش گران جامعه کارگری برگزار شد.

سرگرد امیری افزود: با توجه به برگزاری پویش دوم رزمایش کمک مومنانه و احساس نیازی که برای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و خصوصا کارگران زحمتکش می شد شیفت ایثار با محوریت کمک مومنانه برگزارکه در این مرحله از رزمایش بسته های معیشتی نیز تهیه و در اختیار کارگران و خانواده های آنها قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: با توجه به نشست هفته گذشته با ریاست محترم بسیج کارگری، مجموعه شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز به عنوان نماینده صنعتگران درکنار بسیج جهت هر چه بهتر برگزار شدن رزمایش شیفت ایثار هماهنگی های لازم را انجام دادیم.

حامد رضا زردشت افزود: بیشتر شرکت ها و کارخانجات شهرک صنعتی بزرگ شیراز با توجه به شیوع ویروس کرونا، کمک های مومنانه را به صورت خودجوش در اختیار کارکنان و نیازمندان قرار داده اند و برخی از شرکت ها حتی به جای مرخصی بدون حقوق و…مرخصی تشویقی جهت کسانی که بیمار شده اند داده اند تا بدون نگرانی هر چه سریعتر پس از بهبودی به کار خود برگردند.

عضو هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز بیان نمود: شیوع ویروس کرونا علاوه بر آنکه بسیاری از خانوارها را در غم از دست دادن عزیزان خود سوگوار و مصیبت زده کرده است ،شرایط زندگی را برای بسیاری دیگر بر اثر از دست دادن شغل و روش امرار معاش خود سخت و دشوار نموده است.
محسن ابراهیمی افزود: کارگران روزمزد ، کارگران برخی واحدهای تولیدی ،اصناف و .. از جمله پیشه هایی که با ورود میهمان ناخوانده کرونا تحت تاثیر قرار گرفتند و بدیهی است به مشاغل آسیب پذیر و نیازمند حمایت بدل شدند.
وی گفت: در این میان با تدابیرمقام معظم رهبری و با همدلی مومنانه و دستور اجرای رزمایش سراسری در این زمینه ما در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با همکاری هیأت مدیره شرکت خدماتی و کمک های بی دریغ بسیری از صنعتگران ، سپاه و بسیج ،نهاد های خیریه برآن شدیم تا بسی هوشمندانه تر از پیش بتوانیم از تمامی ظرفیتهای موجود استفاده نموده و همه دست به دست هم دهیم و برای نیازمندان جامعه گام های بلندی برداریم.

ابراهیمی در ادامه گفت: امیدواریم در این شرایط ، انسجام موجود در مبارزه با کرونا و رزمایش کمک مومنانه حفظ شود و ما نیز در هیات مدیره تمام عزم و جزم خود را در حفظ و جاری بودن این امر خداپسندانه و رفاه حال کارگران با عزت بکار گرفته و می گیریم.

 در آخر به نوبه خود و عضو کوچکی از صنعتگران در هیأت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز  از تمامی عزیزان که همراه و همدل بودند نهایت قدردانی و سپاسگزاری دارم .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6022

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.