• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
رئیس جهاددانشگاهی فارس؛

همکاری جهاددانشگاهی با دستگاه‌ها موضوع‌محور ادامه می‌یابد

  • کد خبر : 59990
  • 02 فروردین 1402 - 14:31
همکاری جهاددانشگاهی با دستگاه‌ها موضوع‌محور ادامه می‌یابد
رئیس جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه این نهاد به عنوان یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی، دارای ظرفیت‌های مناسبی است که در کنار سایر دستگاه‌ها می‌تواند نقش مهمی در رفع نیازهای جامعه ایفا کند، گفت:‌ همکاری جهاددانشگاهی با سایر نهادها می‌تواند به صورت موضوع‌محور ادامه یابد.

امیرحسین استقلال، در دیدار رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر این استان بر ضرورت افزایش تعامل و همکاری دستگاه‌ها با یکدیگر تأکید کرد و گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی، دارای ظرفیت‌های مناسبی است که در کنار سایر دستگاه‌ها می‌تواند نقش مهمی در رفع نیازهای جامعه ایفا کند.

وی با بیان اینکه همکاری جهاددانشگاهی با سایر نهادها می‌تواند به صورت موضوع‌محور ادامه یابد، افزود: به خصوص در عرصه جهاد تبیین می‌توان از ظرفیت‌های رسانه‌ای جهاددانشگاهی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه استفاده کرد.

استقلال با بیان اینکه سازمان فضای مجازی سپاه و جهاددانشگاهی در این عرصه می‌توانند همکاری خوبی داشته باشند، گفت: فتنه اخیر که محصول جنگ شناختی بود، اهمیت ارتقای سواد رسانه‌ای در سطح عموم جامعه را نشان داد و همین مسئله می‌تواند عاملی برای ایجاد هم‌افزایی نهادهای مختلف در عرصه جنگ شناختی باشد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس با تأکید بر اینکه امروز رسانه‌های ما باید دانشگاه باشند، افزود:‌ باید از ظرفیت رسانه‌ها برای ارتقای سواد رسانه‌ای در جنگ شناختی به خوبی استفاده کنیم.

استقلال به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص فرهنگ و نقش جهاددانشگاهی در این عرصه اشاره و اضافه کرد: معظم‌له فرمودند که جهاددانشگاهی یک فرهنگ و سمت‌گیری است که بیشتر بر روی مباحث جهادی و دانش‌محور بودن آن تأکید دارند لذا جهاد باید هدفمند و مبتنی بر اندیشه باشد و باید این مسئله سرلوحه تمام مسئولان قرار گیرد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس هم در این دیدار گفت: سپاه یکسری ظرفیت‌هایی دارد که می‌تواند آن‌ها را در کنار سایر دستگاه‌ها برای خدمت به مردم و رفع نیازهای جامعه قرار دهد.

محمد صحت با بیان اینکه امروز شاهد هجمه‌های همه جانبه دشمن در ابعاد مختلف هستیم، افزود:‌ جنگ شناختی و نرم امروز از جنگ سخت و نظامی، سخت تر شده است زیرا در جنگ سخت مشخص است که دشمن کجاست و چه اقداماتی انجام می‌دهد اما در جنگ شناختی شناخت جبهه خودی برای عموم سخت است و در این عرصه باید از جهاد تبیین استفاده کرد.

صحت با تصریح اینکه متأسفانه طی سال‌های اخیر در حوزه رسانه کم کاری در عرصه تبیین شده است، خواستار استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای جهاددانشگاهی در جهاد تبیین شد و گفت: باید تلاش کنیم تا از تمام ابزارها و ظرفیت‌ها در جهاد تبیین استفاده کنیم.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر در پایان برای همکاری با جهاددانشگاهی استان در عرصه‌های مختلف اعلام آمادگی کرد و گفت: سپاه با سازمان‌های مختلف همکاری می‌کند و به طور کلی در جای این نظام جمهوری اسلامی که نیاز به همراهی داشته باشد، ما آماده همکاری هستیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59990

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.