• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

برگزاری اردوی جهادی ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره در شیراز

  • کد خبر : 59901
  • 28 اسفند 1401 - 8:25
برگزاری اردوی جهادی ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره در شیراز
توجه به سلامت روح و روان در کنار سلامت جسم باید مورد توجه قرار گیرد.

مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز ، با حضور اساتید دانشگاه و مشارکت بسیج دانشجویی ، اردوی جهادی ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره ای را در شهر شیراز بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز و با عنایت به منویات مقام معظم (مدظله العالی ) در خصوص اجرای برنامه های جهادی برای رفع مشکلات جامعه مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز و بسیج دانشجویی این مرکز ، اردوی جهادی ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره ای را در شیراز بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرد.

در حاشیه برگزاری اولین اردوی جهادی که در منطقه پنج شهرداری شیراز برگزار شد ، محمدرضا جعفری مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز گفت : توجه به سلامت روح و روان در کنار سلامت جسم باید مورد توجه قرار گیرد در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و با توجه به نیاز سنجی که از مناطق یازده گانه شیراز انجام شد به همت اساتید برجسته مرکز علمی کاربردی سلامت دهکده سبز ، بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی سلامت دهکده سبز ، پایگاه ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و خدمات مشاوره در حوزه های ازدواج ، اعتیاد ، طلاق ، خانواده ، فرزند پروری و تحصیلی در محلات شیراز با مشارکت مردم محلات برگزار شد .

جعفری افزود : با توجه به استقبال و مشارکت خوب مردم و همکاری یاوران شورا از این پایگاه و اردوی جهادی یک روزه ارزیابی و برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات تخصصی مشاوره بصورت دائم در حال انجام است، تا بتوانیم بخشی از سهم کوچک خود را در راستای کاهش آسیب های اجتماعی نوپدید و موجود را کنترل و کاهش دهیم .

وی افزود :خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره ای و مددکاری در تمامی حوزه ها با مشارکت اساتید در حال دایر شدن است تا با بهره گیری از پتانسیل محلات اساتید با تجربه مرکز علمی کاربردی سلامت دهکده سبز وظیفه و رسالت اجتماعی خود را انجام و بتوانیم خدمتی هر چند کوچک را به همشهریان شیرازی ارائه دهیم .

جعفری افزود: بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز آمادگی دارد با مشارکت شهرداری شیراز ، پایگاه های مقاومت بسیج محلات، ادارات ، موسسات و نهادهای متقاضی چنین برنامه هایی را سطح شیراز و حومه برگزار نماید .

وی گفت : به مناسبت روز دانشجو دو اردوی جهادی دیگر با هماهنگی بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی سلامت دهکده سبز برنامه ریزی و با مشارکت قابل تحسین استاتید برجسته مرکز علمی کاربردی سلامت دهکده سبز در قصر قمشه شیراز و کوزه گری برگزار شده است ، با برنامه ریزی صورت گرفته در دیگر نقاط شهر شیراز به زودی چنین برنامه هایی اجرایی خواهد شد .

وی افزود : خیرین و خیراندیشان می توانند در کنار گروه جهادی باشند و در این برنامه های سلامت محور مشارکت نمایند .

جعفری افزود : از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون ۵۰ بسته معیشتی شامل اقلام مرغ ، تخم مرغ، سویا،شکر ، قند ، روغن، تاید ، مایع ظرفشویی به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شده است .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59901

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.