• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
به همت خیریه مردمی عطر یاس نبوی؛

اتمام سازه بتنی فنی ترین مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست ایران

  • کد خبر : 59813
  • 25 اسفند 1401 - 19:35
اتمام سازه بتنی فنی ترین مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست ایران
مدیرعامل خیریه مردمی عطر یاس نبوی از اتمام سازه بتنی فنی ترین مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست ایران در شیراز خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، عباس عسکری مدیرعامل مرکز خیریه عطر یاس نبوی شیراز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجموعه خیریه فرهنگی عطر یاس نبوی، امسال وارد دوازدهمین سال فعالیت خود می‌شود، اظهار داشت: از مردم دعوت می‌کنیم که در این ایام نوروز، به کودکان بی‌سرپرست مستقر در این مرکز سرکشی کنند.

وی افزود: در یازده سال گذشته، مکان‌های اجاره‌ای داشتیم، به همین دلیل از هشت سال گذشته زمینی به متراژ ۱۸۰۰متر مربع از شهرداری شیراز گرفته و با کمک خیرین شروع به ساخت کردیم که امروز، اتمام کم‌نظیر این بنا که فنی‌ترین بناها در ایران و حتی خاورمیانه است را شاهدیم.

عسکری تصریح کرد: از آنجا که بچه‌های پرورشگاهی معمولا حرفه‌ای آموزش نمی‌بینند، در این ساختمان سالنی برای اشتغالزایی و حرفه‌آموزی پیش‌بینی شده است.
استخر، سونا و جکوزی در کنار سالن ورزشی از دیگر امکاناتی است که به گفته مدیر مرکز خیریه مردمی عطر یاس نبوی، در این ساختمان برای بچه‌های آسیب‌دیده پیش‌بینی شده است.

مدیر مرکز خیریه عطر یاس نبوی شیراز ادامه داد: سالن آمفی‌تئاتر و آموزش برای متناسب سازی آموزش همگام با سطح دنیا، سالن موسیقی، سالن آموزش‌های کامپیوتر ، قرائت‌خانه کودکانه، و ۴۲سوئت هرکدام با ظرفیت ۵نفر همراه با مادریار خود برای آموزش سبک زندگی فردی و اجتماعی در مجموع برای یکصد کودک، از دیگر امکانات این ساختمان است.

عسکری افزود: تاکنون ۲۱ میلیارد تومان از کمک خیرین برای این مرکز هزینه شده که در اینجا از خیرین برای همکاری در اتمام این مرکز دعوت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این مرکز ویژه عطر یاس نبوی نیست، بلکه برای کل بچه‌های بی‌سرپرست در کشور است، تصریح کرد: این‌مرکز، می‌تواند مکانی برای اردوهای تفریحی و آموزشی برای ۶۳۰ مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست کشور باشد.

عسکری با اشاره به اینکه بام سبز، از دیگر امکانات این مرکز است، ادامه داد: رفاه، آموزش و امنیت خوب، سه کلیدواژه‌ای است که ما برای کودکان تحت پوشش خود مدنظر داریم.

وی با بیان اینکه در خیریه عطر یاس نبوی، تقاضای کمک ریالی نداریم، گفت: خیرین با مراجعه به این مرکز می‌توانند اجناس مورد نیاز را در حد توان خود تامین کنند.
مدیر خیریه مردمی عطر یاس نبوی با تاکید بر اینکه دغدغه اصلی ما در این مرکز، اشتغال، حرفه و‌ مهارت‌‌آموزی است؛ گفت: این مرکز، تنها مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست در کشور است که به زودی دو زبانه می‌شود.
عسکری با اشاره به اینکه برای تکمیل این پروژه بالغ بر ۵۱میلیارد تومان نیاز مالی داریم، افزود: ۲۲مربی روانشناس در ۲ مرکز خیریه عطر یاس نبوی داریم و با راه‌اندازی این مرکز جدید، افراد متخصص بیشتری را برای همکاری جذب می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مالکیت قسمتی از زمین پروژه مذکور که پروژه کارگاهی است، با شهرداری است، از شهرداری دعوت به همکاری بیشتر در این طرح کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59813

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.