• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

۲۰ فروردین ۱۴۰۲ آخرین مهلت ثبت‌نام مسابقات بین‌المللی ربوکاپ

  • کد خبر : 59754
  • 24 اسفند 1401 - 12:55
۲۰ فروردین ۱۴۰۲ آخرین مهلت ثبت‌نام مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ آخرین مهلت ثبت‌نام در هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران تعیین شده است.

به گزارش سحاب پرس، هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران (دانشجویی و دانش‌آموزی)، ۶ تا ۸ اردیبشهت‌ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

دکتر داود ثمری، معاون فناوری و نوآوری واحد علوم و تحقیقات و دبیر هفدهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران در این خصوص گفت: با توجه به دستور دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، شورای سیاست‌گذاری این مسابقات با محوریت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری واحد علوم و تحقیقات و کمیته ملی ربوکاپ ایران، جهت اجرای هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران با شعار “یادگیری، آینده درخشان” در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی تشکیل شد.

ثمری، واحد علوم و تحقیقات را میزبان این دوره از مسابقات معرفی کرد و یادآور شد: در این دوره مقرر شده است تا دبیرخانه اجرایی مسابقات در واحد علوم و تحقیقات، برنامه‌ریزی‌های اجرایی و انجام هماهنگی‌های لازم را از طریق دبیرخانه پیگیری کند.

معاون فناوری و نوآوری واحد علوم و تحقیقات افزود: دبیرخانه مسابقات در قالب کمیته‌های علمی و فنی، اجرایی و پشتیبانی و تبلیغات و اطلاع‌رسانی جهت برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری شایسته مسابقات در حال پیگیری است.

به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، وی ادامه داد: تا کنون بیش از ۲۳۰ تیم (بالغ بر ۱۰۰۰ نفر) از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و خارج از این دانشگاه جهت حضور در این رویداد ملی و بین‌المللی اعلام آمادگی کردند.

علاقه‌مندان برای حضور در این رقابت علمی می‌توانند تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ با مراجعه به وب‌سایت این رویداد به آدرس http://iranopenrobocup.ir  نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59754

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.