• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
9
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس؛

اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم می تواند الگو های اسلامی و ایرانی را به نسل جوان امروز معرفی کند

  • کد خبر : 5966
  • 14 مرداد 1399 - 16:57
اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم می تواند الگو های اسلامی و ایرانی را به نسل جوان امروز معرفی کند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در چهارمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به صورت ویدئوکنفرانس در شهر «اشکنان» برگزار شد، اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم می تواند الگو های اسلامی و ایرانی را به نسل جوان امروز که جنگ را از نزدیک ندیده اند، معرفی کند.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس امروز ۱۴ مرداد در چهارمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به صورت ویدئوکنفرانس با خانواده شهیدان «اکبر نجفی» و «محمد دست نشان» در شهر «اشکنان» برگزار شد، گفت: عظمت خانواده شهدا بر هیچکس پوشیده نیست و این شایسته بود که حضوری به خدمت خانواده شهدا می رسیدیم اما وضعیت شیع ویروس کرونا اجازه این موضوع را نمی دهد و برای ما سلامتی آنان مهم تر است.
وی افزود: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» یکی از برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد در کشور اجرا می شود و در این برنامه خانواده معزز شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم و … را مورد تجلیل قرار می گیرند.
حجت الاسلام امیدی با تاکید بر اینکه شهدا منتخب و برگزیده خدای سبحان شدند، اضافه کرد: خانواده های شهدا و ایثارگران به خوبی توانستند به تربیت شهدا بپردازند و از این رو خانواده شهدا الگویی برای تربیت اسلامی محسوب می شوند.
وی با بیان اینکه این طرح ملی در کانون های مساجد استان فارس در حال اجرا و پیگیری است، گفت: در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و همچنین چهلمین سالگرد دفاع مقدس اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم می تواند الگو های اسلامی و ایرانی را به نسل جوان امروز که جنگ را از نزدیک ندیده اند، معرفی کند.
حجت الاسلام امیدی با اشاره به درخواست امام جمعه اشکنان و فرزند شهید که مطالبه تکمیل مجتمع فرهنگی تربیتی را داشتند، تاکید کرد: بسیار خرسندم که این دغدغه وجود دارد و این برکت نام شهداست که در برنامه هایی که به یاد شهداست،مطالبات فرهنگی و دینی نیز مطرح می شود.
خاطرنشان می شود، چهارمین آئین «سه شنبه های تکریم» استان فارس همزمان با میلاد امام هادی (ع) و ایام دهه ولایت در راستای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حجت الاسلام علی صفری، امام جمعه، خلیل شریفی، بخشدار و مهدی دل آشوب، فرمانده بسیج سپاه اشکنان و خانواده شهیدان «اکبر نجفی» و «محمد دست نشان» به همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام علی ابن ابیطالب (ع) و پایگاه مقاومت امام رضا (ع) شهر اشکنان به علت شیوع ویروس بیماری کرونا و وضعیت قرمز استان فارس به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5966

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.