• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
7
معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان در جمع بخشداران شهرستان:

بخشداران تدابیر لازم به منظور پیشگیری از حوادث و بلایای طبیعی اتخاذ کنند

  • کد خبر : 5963
  • 14 مرداد 1399 - 16:55
بخشداران تدابیر لازم به منظور پیشگیری از حوادث و بلایای طبیعی اتخاذ کنند
معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: اصل کاری ما رضایت مندی مردم است.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جمع بخشداران شهرستان تصریح کرد: بخشداران تدابیر و اعمال هماهنگی لازم به منظور پیشگیری، کنترل و مهار بحران های ناشی از حوادث و بلایای طبیعی از قبیل سیل، زلزله، آتش سوزی و غیره را اتخاذ کنند.
وی با بیان اینکه نظارت بر بازار بصورت مستمر توسط بخشداران و همکاری صنعت، معدن و تجارت اعمال شود؛ خطاب به بخشداران و تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان گفت: جلب رضایت مردم به عنوان یک اولویت ویژه در دستور کار قرار گیرد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنید، چرا که جلب اعتماد، اطمینان و رضایت مندی مردم اولویت و اساس کار ما می باشد و امید است که با همدلی، تعامل و همفکری بتوانیم در راستای خدمت به مردم گام های بلند و موثری برداریم.
فرماندار ویژه لارستان در ادامه با تاکید بر اینکه محدودیت‌های اعمال شده برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، باید با جدیت هر چه تمام، پیگیری و اجرایی شود، افزود: باید با افرادی‌که در رابطه با ابتلای ویروس کرونا سهل انگار و بی توجه هستند و جان خود و دیگر شهروندان را به خطر می اندازند، برخورد قانونی و جدی صورت گیرد.
معاون استاندار فارس همچنین با بیان اینکه آموزش و اطلاع رسانی مناسب و صحیح  یکی از راه‌های مهم برای کاهش شیوع بیماری کرونا در جامعه است و نقش اصحاب رسانه و شبکه های فضای مجازی در آگاهی دادن به مردم و تهیه پخش برنامه های مرتبط با موضوع کرونا پررنگ است، اضافه کرد: مهمترین مساله در این راستا، مشارکت و همراهی مردم است و موثرترین مساله در مشارکت و همراهی مردم نیز رسانه ها هستند.
نماینده عالی دولت در لارستان به در پیش بودن برگزاری کنکور سراسری نیز اشاره کرد و افزود: ما مسئولان در قبال دانش‌آموزان مسئول هستیم و باید تلاش کنیم تصمیمات کشوری ستاد مبارزه با کرونا را به بهترین نحو و با آرامش و امنیت کامل و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، در خصوص کنکور اجرا شود.
حسنی اذعان کرد: متولیان برگزاری و دانش‌آموزان در هنگام ورود و خروج محل آزمون فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را در اولویت اصلی خود قرار دهند.
وی ادامه داد: همه دستگاه‌های مرتبط برای برگزاری هرچه بهتر آزمون با تعامل و همکاری همت و تلاش مضاعف کنند تا شرکت کنندگان بدون هیچ دغدغه‌ای در این آزمون سربلند بیرون بیایند.
حسنی در ادامه افزود: مسئولیت پروژه‌های عمرانی شهرستان با هماهنگی با معاونت عمرانی فرمانداری خواهد بود، لذا در خصوص زمان مراسم افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی نیز در قبال این پروژه‌ها اقدام کنند.
این مقام مسئول بیان داشت: بخشداران شهرستان‌ جلسات ستاد بخشی خود را در خصوص برنامه‌های هفته دولت به فرمانداری اعلام و هرکدام از کمیته‌ها نیز برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی را در هفته دولت برای تصویب در ستاد بزرگداشت هفته دولت اعلام کنند.
معاون استاندار فارس در پایان همچنین خاطر نشان کرد: بخشداران باید با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی تعیین ساز و کار مشخص عرضه سوخت در مناطق روستایی را مدیریت کنند تا مردم روستانشین در تامین سوخت با مشکل مواجه نشوند و در این خصوص شرکت نفت نیز نسبت به این مهم بی تفاوت نباشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5963

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.