• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس

ورزشکار کم بینای فارسی مقام اول مسابقات آمادگی جسمانی کشور را کسب کرد

  • کد خبر : 59573
  • 21 اسفند 1401 - 6:08
ورزشکار کم بینای فارسی مقام اول مسابقات آمادگی جسمانی کشور را کسب کرد
پریسا عالی زاده ورزشکار کم بینای فارسی در کلاس B11 مقام اول مسابقات آمادگی جسمانی کشور را کسب کرد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از  روابط عمومی کمیته ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس محمدرضا جعفری مسئول کمیته ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت : نتایج رقابت های آمادگی جسمانی و  همگانی هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور و فارس اعلام شد و در رشته آمادگی جسمانی که بصورت مجازی انجام شد ،  پریسا عالی زاده در کلاس B11 مقام اول کشور را کسب کرد .
وی افزود: خانم نساء زارع در رشته پله نوردی بانوان در رقابت استانی رتبه اول و آقای رضا زاده اسمعیلی در پله نوردی آقایان مقام اول را کسب نمودند .
مسئول کمیته ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: در سال ۱۴۰۱ با فراز و نشیب هایی که در طول سال با آن مواجه بودیم اما ورزشکاران نابینا و کم بینا فارسی در مسابقات مختلف کشوری و استانی مشارکت خوبی را داشتند و رتبه های ارزشمندی را در رقابت های مختلف کسب کردند .
جعفری افزود: به زودی ارزیابی های اداره کل ورزش و جوانان فارس اعلام خواهد شد و کمیته ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس علاوه بر برگزاری رقابت های مختلف در رشته های همگانی در بخش تولید محتوا و دعوت به امر ورزش جزو کمیته های فعال بوده و بیش ۱۰۰ تولید محتوای مجازی در سال ۱۴۰۱ انجام داده است .
وی افزود : انتظار کمیته ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس توجه بیشتر مسئولین به بعد همگانی ورزش  نابینایان و کم بینایان است و باعث رقم زدن اتفاق های جذابی در ورزش خواهد شد و شور و نشاط اجتماعی را بالا خواهد برد.

وی افزود : برنامه های خوبی را برای سال ۱۴۰۲ پیش بینی کرده ایم که در بازه های زمانی سه ماه و بصورت فصلی در رشته های متنوع اعلام خواهد شد .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59573

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.