• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس؛

انجام ۱۶۵۰ مورد بازرسی از صنوف مختلف در فارس

  • کد خبر : 59544
  • 20 اسفند 1401 - 14:45
انجام ۱۶۵۰ مورد بازرسی از صنوف مختلف در فارس
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس اعلام کرد که در قالب طرح ویژه نظارتی تاکنون بیش از ۱۶۵۰ مورد بازرسی توسط اکیپ‌های مشترک در این استان انجام شده است.

غلامرضا سالاری شنبه بیستم اسفند به خبرنگاران گفت: از ابتدای تشکیل اکیپ‌های نظارت، در استان فارس بیش از ۱۶۵۰ مورد بازرسی از صنوف مختلف در فارس انجام و ۱۸۰ فقره پرونده تخلف برای متخلفان تشکیل و به دستگاه‌های ذیربط ارجاع و اعمال قانون شده است.

سالاری گفت: طرح ویژه نظارتی با همکاری سازمان‌های جهادکشاورزی و صمت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و … با تشکیل ۱۹۵ اکیپ، از هشتم اسفند امسال آغاز شده است.

مدیرکل تعزیرات فارس خاطرنشان کرد: این اکیپ‌ها نظارت خود را در سه حوزه کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق، با تمرکز بر تولید و عرضه کالاهای اساسی، اجرایی و دنبال کرده‌اند.

سالاری با اشاره به اجرای ۱۶۵۰ بازرسی از هشتم تا بیستم اسفند، گفت: این طرح به مدت ۲ ماه و تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات فارس گفت: طی بازرسی‌های انجام شده، ۱۸۰ پرونده تخلف برای صنوف مختلف تشکیل و منجر به صدور احکام جریمه نقدی به میزان ۳ میلیارد ریال شده است.

وی با اشاره به اینکه تعزیرات فارس در زمینه گشت‌های مشترک بهترین عملکرد را بین استان‌های مختلف کسب کرده است، گفت: در تعزیرات فارس شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های تخلف ایجاد شده است.

سالاری گفت: بر اساس مصوبه سران محترم قوا و با توجه به افزایش اختیارات تعزیرات، میزان جرایم در رابطه با پرونده‌های تخلف تشکیل شده طی این بازرسی‌ها، رشد داشته و اختیار پلمب واحدهای صنفی متخلف نیز قبل از صدور رای نهایی به شعب اعطاء شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه سامانه‌های ارتباطی ۱۲۴ و ۱۳۵ برای دریافت گزارش‌ها و شکایات مردم فعال است، گفت: گزارش‌های دریافت شده توسط این سامانه‌ها، بلافاصله در دستور کار بازرسان قرار می‌گیرد و در صورت احراز تخلف، پرونده تعزیراتی تشکیل و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59544

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.