• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
در اختتامیه جشنواره جهادگران صنعت و معدن استان فارس صورت گرفت؛

تقدیر از محمد صادقی به پاس فعالیتهای خبری رسانه ای در جهت بهبود وضعیت صنعت و معدن استان

  • کد خبر : 59490
  • 18 اسفند 1401 - 22:29
تقدیر از محمد صادقی به پاس فعالیتهای خبری رسانه ای در جهت بهبود وضعیت صنعت و معدن استان
در اختتامیه جشنواره جهادگران صنعت و معدن استان فارس از مهندس محمد صادقی، مدیر و خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری در فارس و مدیرمسئول سایت خبری ایران ریپورتس به پاس فعالیتهای خبری رسانه ای در جهت بهبود وضعیت صنعت و معدن استان توسط مقامات ارشد استانی تقدیر شد.

اختتامیه جشنواره جهادگران صنعت و معدن استان فارس با حضور جمعی از مسئولان و مدیران استانی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز برگزار شد.
در این مراسم از سه اختراع کاربردی در صنعت شامل جک هیدرولیک پتروشیمی، شیب سنج هوشمند و ربات هوشمند حمل کامیون رونمایی شد.
تجلیل از هفت خانواده شهدای مهندسین، ۹ کانون و گروه جهادی برتر مهندسین، تعدادی از مسئولان قرارگاه صنعتی بسیج مهندسین صنعت و معدن و جمعی از نخبگان مهندس و هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس از دیگر برنامه های مراسم اختتامیه جشنواره جهادگران صنعت و معدن فارس بود.
در این آیین از مهندس محمد صادقی، مدیر خبرگزاری علم و فناوری در استان فارس و مدیر مسئول سایت خبری تحلیلی ایران ریپورتس به سبب فعالیت های خبری رسانه ای در جهت بهبود وضعیت صنعت و معدن استان فارس و برداشتن گام های موثر در احیای واحد‌های صنعتی راکد و نیمه فعال این استان تجلیل و قدردانی شد.

در متن لوح تقدیر مهندس صادقی که به امضای استاندار فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه مزین شده، آمده است:
« سپاس پروردگان دانا را که به بندگانش توان اندیشیدن داد تا دنیا را دگرگون ببینند و با دستان توانگر خویش زیبایی آفریدگار را از درخت دانش بچینند.
بدین وسیله در سالی که مزین به شعار تولید دانش بنیان اشتغال آفرین در حمایت از تولیدات داخلی به واسطه تلاش تحسین برانگیز جنابعالی در عرصه صنعت معدن و تجارت و احیای واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال استان فارس گام های موثری برداشته شده است قدردانی نموده و رجاء واثق دارم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف جوانان متخصص و متعهد آینده ای درخشان در انتظار تولیدات صنعتی استان فارس خواهد بود.
از خداوند قادر متعال توفیق روز افزون و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل الله مسئلت دارم.»

پیش از این مراسم و در سالی که گذشت، دو مرحله رزمایش جهادگران فاطمی، رزمایش تخصصی گروه های جهادی صنعت و معدن به تعداد ۲۸ گروه و با حضور بیش از ۱۲۵ مهندس متخصص و متعهد اجرا شده بود.
هر مرحله به مدت ۱۰ روز و با هم افزایی دستگاه های اجرایی دولتی برگزار می شد که مرحله آخر رزمایش تخصصی گروه های جهادی صنعت و معدن از روز پنج اسفند ماه مصادف با روز مهندس آغاز و در ۱۵ اسفند به اتمام رسید و مراسم اختتامیه در ۱۶ اسفند با حضور مدیران ارشد استانی برگزار گردید.

با پایش و عارضه یابی های انجام شده درکنار اعطای وام های اشتغالزایی کم بهره در حوزه صنعت و معدن، تاکنون ۱۱۰ واحد کوچک صنعتی راکد و نیمه راکد به چرخه تولید باز گشته و ۷۰۰ استغالزایی مستقیم رقم خورده و برنامه ریزی شده تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد واحد‌های احیا شده را به ۴۰۰ واحد رسانیده شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59490

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.