• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
مدیرکل راهداری فارس؛

بازگشایی محور استراتژیک فیروزآباد-جم

  • کد خبر : 59472
  • 18 اسفند 1401 - 17:03
بازگشایی محور استراتژیک فیروزآباد-جم
محور استراتژیک فیروزآباد - جم که از ابتدای بهمن امسال با هدف انجام عملیات بهسازی مسدود شده بود، با حضور معاون عمرانی استانداری و مدیرکل راهداری فارس، بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس پنج‌شنبه ۱۸ اسفند در آیین بازگشایی این محور گفت: عملیات اجرایی تثبیت، روکش و لکه گیری این محور که بدلیل خرابی‌های زیاد ناشی از شرایط خاص جغرافیایی و تردد بالا از ابتدای بهمن ماه آغاز شده بود ، پس از ۴۸ روز عملیات اجرایی فشرده به اتمام رسید و از امروز زیر بار ترافیک رفت.

علیرضا راستیار با بیان اینکه طول کل این محور ۱۲۰ کیلومتر است که عملیات اجرایی در ۳۲ کیلومتر از آن انجام شد، خاطرنشان کرد: بهسازی این محور با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان انجام شد که امیدواریم نتیجه آن افزایش ایمنی در تردد و رضایت کاربران جاده‌ای باشد.

مدیرکل راهداری فارس همچنین هدف از اجرای این پروژه را اصلاح رویه راه، ارتقاء ایمنی و افزایش سطح سرویس به کاربران جاده ای عنوان و اضافه کرد: طول مدت اجرای این پروژه ۱۸ ماه بود که به دلیل حساسیت بالا و لزوم تسریع در کار ، در مدت زمات ۴۸ روز به اتمام رسید.

راستیار همچنین گفت: اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان فارس، از صبوری مردم شریف استان‌های فارس و بوشهر، تمام کاربران جاده ای و سایر ارگان‌ها و نهادهایی که در اجرای این عملیات اجرایی همکاری کردند. کمال تقدیر و تشکر را دارد.

به گزارش سحاب پرس، محور ارتباط فیروزآباد-جم، یکی از شریان‌های اصلی اتصال فارس به استان بوشهر و مناطق نفتی و گازی جنوب کشور به شمار می‌رود و بخش قابل توجهی از ترافیک زمینی خودروهای سنگین اعم از کامیون و تانکرها در این مسیر انجام می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59472

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.