• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
فرماندار ممسنی :

تلاش بی وقفه استاندار فارس برای پیگیری امورات مختلف استانی نشان دهنده کارامدی و دلسوزی مدیران بومی است

  • کد خبر : 5927
  • 13 مرداد 1399 - 23:34
تلاش بی وقفه استاندار فارس برای پیگیری امورات مختلف استانی نشان دهنده کارامدی و دلسوزی مدیران بومی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :تلاش ها و پیگیری های مستمر دکتر رحیمی استاندار فرهیخته فارس در بخش های مختلف نشان دهنده کارآمدی و دلسوزی همراه با برنامه مدیران بومی است .وی که در جلسه معارفه بخشداران جدید مرکزی و جوزار شهرستان ممسنی صحبت می کرد افزود :حضور مدیران عالیرتبه کشوری […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :تلاش ها و پیگیری های مستمر دکتر رحیمی استاندار فرهیخته فارس در بخش های مختلف نشان دهنده کارآمدی و دلسوزی همراه با برنامه مدیران بومی است .
وی که در جلسه معارفه بخشداران جدید مرکزی و جوزار شهرستان ممسنی صحبت می کرد افزود :حضور مدیران عالیرتبه کشوری در استان ،تلاش شبانه روزی برای ارتقا جایگاه استان در کشور ،بهره گیری از تمام توان شخصیت های تاثیرگذار درون و برون استانی از جمله نماینده محترم ولی فقیه و نمایندگان مردم ،برنامه ریزی جهت افتتاح طرح های اشتغال زا و تکمیل زیر ساخت های زیربنایی و ارتباطی و ..و ایجاد وحدت و همدلی دربین اقشار مختلف و ایجاد وفاق استانی در جهت توسعه استان از رهاوردهای فعالیت های بی دریغ مدیر ارشد استانی درشرایط سخت کنونی است که قابل افتخار می باشد .
رییس شورای اداری شهرستان ممسنی با تشکر از استاندار و معاون و مدیرکل سیاسی و دیگر واحدهای استانداری در تسریع در معرفی بخشداران معرفی شده شهرستان اظهار داشت :پاکدستی و توانایی و پشتکار و همراهی با دولت و آشنایی کامل با حوزه های محل ماموریت از شاخص هایی انتخاب بخشداران جدید بوده است .
ایوبی اضافه نمود :برنامه محوری ،حضور میدانی و تکریم مردم و بهره گیری از توان اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران و معتمدین و متنفذین محلی برای پیگیری مستمر مشکلات مردمی خواسته اصلی از مدیران انتصاب شده می باشد .
وی وحدت و همدلی اعضای شورای تامین و اداری شهرستان را با امام جمعه و نماینده محترم پیش برنده و شتاب دهنده توسعه شهرستان می باشد که می بایست مورد توجه همگان قرار گیرد .
وی با تاکید به پیگیری مستمر بحث اشتغال و سرمایه گذاری و رفع و رجوع مشکلات واحدهای اقتصادی و تولید بیان داشت :انتظار است بخشداران به عنوان نماینده دولت در بخش به صورت شبانه روزی در پیگیری امورات محوله اهتمام جدی و به ویژه در بحث امنیتی و اقتصادی بنمایند .
در این جلسه اقای یوسف حیدری به عنوان بخشدار جوزار و اقای امید عباسی به عنوان بخشدار مرکزی معرفی و از بخشداران سابق قدردانی به عمل آمد .
در این جلسه بخشداران منتخب با تشکر از حسن اعتماد استاندار و فرماندار خلاصه برنامه های خود را ارایه نمودند .
گفتنی است شهرستان ممسنی دارای ۴بخش و ۱۰دهستان و بیش از ۳۰۰روستا و سه نقطه شهری می باشد .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5927

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.