• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
رئیس دانشگاه پیام نور فارس خبر داد:

ایجاد کارگروههای تحول در دانشگاه پیام نور فارس

  • کد خبر : 59264
  • 18 اسفند 1401 - 7:32
ایجاد کارگروههای تحول در دانشگاه پیام نور فارس
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: تشکیل کارگروههای تحول برای افزایش کارآمدی در همه حوزه ها مهمترین رسالت این دانشگاه در چشم انداز آینده است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس دکتر محسن جاجرمی زاده در جلسه روسای مراکز و واحدهای استان فارس که در محل ستاد این دانشگاه برگزار شد با بیان اینکه تدوین پیوست عدالت در همه امور از مهمترین رسالتهای مدیران به ویژه در مقطع کنونی است افزود: باید در ادامه مسیر نظم جدیدی تعریف کنیم تا با عمق بخشیدن به فرهنگ انقلابی و اسلامی در میان اساتید ، دانشجویان و کارمندان قوی تر از گذشته به سمت آرمانها و اهداف حرکت کنیم.
وی توسعه رشته های تحصیلی کارشناسی ارشد را از مهمترین اقدامات حوزه آموزش دانشگاه عنوان کرد و گفت:علاوه بر مجوز پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه پیام نورمرکز شیراز و همچنین مجوز پذیرش دانشجوی کارشناسی در رشته های کاربردی و جدید، در حال پیگیری اخذ مجوز ۵۳ رشته محل جدید کارشناسی ارشد از شورای گسترش وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برای مراکز و واحدهای استان فارس هستیم.
وی تاکید کرد: ترویج کار جمعی از طریق ارتباطات موثر و پرهیز از حرکت تک بعدی و سلیقه ای می تواند از مهمترین دغدغه های مدیریتی در روند رو به رشد ادامه مسیر باشد.
دکتر جاجرمی زاده نهادینه سازی فرهنگ پاسخگویی، نظارت بر امور وتمرکز بر حفظ وحدت و انسجام را به عنوان مهمترین عناصر پیشرفت دانشگاه دانست و یادآور شد: تمام تلاش ما این است که در کنار اصلاح نقاط ضعف از نقاط قوت خود صیانت کنیم.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان فارس نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه حرکت انقلاب اسلامی با تمام تحریم ها و محدودیت ها را رو به رشد رو به رشد دانست و گفت: شکی نیست مردم با صبوری و بصیرت پای ارزشهای ایستاده اند و دستاورد خود را ازایستادگی دریافت خواهند کرد، این در حالی که دشمن با تمام وجود درصدد ضربه زدن به انقلاب است .
حجت الاسلام حافظ ثابت همچنین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی می خواهد برای مردم دستاوردهای اقتصادی و رفاهی نیز ایجاد کند اما این حرکت بدون هزینه نیست افزود: دشمنان با سنگ اندازی و ایجاد چالش هدف از بین بردن نقاط قوت را دنبال می کنند که اغتشاشات پاییز گذشته،مسمومیت های دانش آموزان، تلاش برای ترغیب نخبگان برای مهاجرت و مواردی از این دست را می توان از تلاشهای ناکام دشمنان برای توقف مسیر انقلاب دانست.

وی جهاد تبیین را از مهمترین وظایف روسا و مسئولین دانشگاهی عنوان داشت و تاکید کرد: ما وظیفه داریم اول آشنا باشیم و سپس مخاطبمان به ویژه قشر دانشجو و جوان را نسبت به توانمندیهای کشور آگاه کنیم.
وی گفت: ضمن اینکه نقد منصفانه نباید مورد غفلت واقع شود ، در مقطع فعلی تبیین دستاوردها و امیدآفرینی مقدم بر سایر وظایف ما در کنار تلاشهایمان برای اداره امور باشد.
در این جلسه که امسال برای نخستین بار به صورت حضوری برگزار شد معاونت های اجرایی،آموزشی ،روسای مراکز و واحدها و مدیران گروههای علمی به بحث و بررسی دستاوردها و چالشهای پیش رو پرداختند.
در حاشیه این مراسم از زحمات دکتر سعید مظلومیان و ابراهیم اژدری در مدت تصدی معاونت آموزشی و پژوهشی و روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس تکریم و دکتر سعید زحمتکش، دکتر نرگس عباسی و بهنام کشاورز به ترتیب به عنوان معاون آموزشی و پژوهشی ، مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت و مدیر روابط عمومی معارفه شدند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59264

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.