• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس در جمع برترین‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

  • کد خبر : 5920
  • 13 مرداد 1399 - 23:31
روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس در جمع برترین‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
روابط عمومي پارک علم و فناوري فارس در شاخص روابط عمومي الکترونيک حائز رتبه دوم در بين پارک هاي علم و فناوري و پژوهشکده‌هاي سراسر کشور شد.

به گزارش روابط عمومی، در مراسم اختتامیه جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و موسسات تابعه وزارت عتف که با حضور دکتر غلامی مقام عالی وزارت و معاونین و مدیران آن وزارتخانه به صورت مجازی برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره با اهداء لوح وتندیس جشنواره تقدیر شد.

بر اساس این گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس در شاخص روابط عمومی الکترونیک حائز رتبه دوم در بین پارک های علم و فناوری و پژوهشکده‌های سراسر کشور شد.

روابط عمومی‌ها بازوی دانشگاه‌ها هستند

وزیر علوم در سخنان خود روابط عمومی‌ها را به عنوان بازوی دانشگاه‌ها توصیف کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید دستاوردهای علمی دانشگاه‌ها و استادان را تبلیغ کنند.
دکتر غلامی افزود: روابط عمومی دانشگاه ها از جهت نگاه به وظایف و نقشی که می توانند داشته باشند، متحول شده است. وی یادآور شد: دانش به روز کمک می کند آنچه رخ می دهد به بهترین وجه باشد؛ علاقه در محیط کاری محور اصلی موفقیت ها است.
وی تاکید کرد: شاید خیلی از کارها را از نظر شرایط عمومی نتوان به موقع انجام داد و مدیران روابط عمومی ها از ارتباط نزدیک برای تقویت روحیه همکاری و علاقه مندی در همکاران خود استفاده کنند.

ارسال ۵ هزار اثر به جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها

مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم از ارسال ۵ هزار اثر از ۱۵۰ دانشگاه و موسسه به جشنواره روابط عمومی‌های برتر خبر داد.
دکتر علیرضا عبدالهی نژاد، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور اظهار کرد: این جشنواره برای نخستین بار با شعار «دانشگاه سبز، روابط عمومی سبز» با هدف ایفای نقش روابط عمومی ها در مصرف بهینه منابع و حذف کاغذی بسیاری از روندهای اداری است.

او درباره سایر اهداف این جشنواره گفت: تقدیر از روابط عمومی های برتر، توانمندسازی و ایجاد انگیزه برای روابط عمومی‌ها و ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها در نهاد گسترده آموزش عالی از اهداف این جشنواره است. جشنوار امسال قرار بود در اسفند برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم تصریح کرد: محورهای این جشنواره اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز و مسئولیت اجتماعی با توجه به هویت هایی که وزارت علوم در چند سال اخیر در حال دنبال کردن آن است.
دکتر عبدالهی نژاد گفت: فراخوان این جشنواره آبان منتشر شد و دی و بهمن زمان داوری آثار بود. مقرر بود ۱۳ و ۱۴ اسفند این جشنواره برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد.
دکتر عبداللهی نژاد درباره سایر اقدامات انجام شده، گفت: ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها در سال ۹۷ و ۶ ماهه اول ۹۸ بررسی شد، تدوین کارگروه های علمی برای تدوین شاخص های علمی، گروه بندی دانشگاه ها در ۳ گروه برای ایجاد رقابی برابر و عادلانه، در این جشنواره یک کاغذ هم استفاده نشد، ۵ هزار اثر از ۱۵۰ دانشگاه و موسسه به دبیرخانه رسید، هیات داوران هم متشکل از استادان برجسته دانشگاه ها تشکیل شده است.
او ادامه داد: مسیر پیش رو ایجاد و فعال کردن دبیرخانه دائمی جشنواره به صورت سالانه یا دو سالانه است.

این جشنواره با شعار ” دانشگاه سبز، روابط عمومی سبز” و در۳ شاخص ارتباط با رسانه، انتشارات، روابط عمومی الکترونیک و بخش های ویژه مدیریت سبز و مسئولیت اجتماعی، در چهار گروه و سطح دانشگاهی و یک گروه پارک‌های علم و فناوری و پژوهشکده‌ها برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5920

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.