• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2
هیات ورزش های همگانی استان فارس

بزرگترین اجتماع ورزشی فارس در سال ۱۴۰۱ درهمایش پیاده روی خانوادگی هیات ورزش های همگانی استان فارس رقم خورد.

  • کد خبر : 59121
  • 16 اسفند 1401 - 7:38
بزرگترین اجتماع ورزشی فارس در سال ۱۴۰۱ درهمایش پیاده روی خانوادگی هیات ورزش های همگانی استان فارس رقم خورد.
برگزاری بزرگترین رویداد جمعی فارس در روز های غیر تعطیل در ایام دهه فجر با حضور جمعیت ۲۴۷۰۰ نفری در برنامه پیاده روی خانوادگی ، برنامه صبح و نشاط شبکه سوم و شبکه فارس با پیگیری هیات ورزش های همگانی استان فارس رقم خورد .

نشست هئیت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس با مدیرکل ورزش و جوانان فارس برگزار شد .

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس نشست هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس و مدیرکل ورزش و جوانان فارس با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز ، رئیس گروه همگانی و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد.
غلامیان سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس در نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : برگزاری بزرگترین رویداد جمعی کشور در روز های غیر تعطیل در فارس رقم خورد و جمعیت ۲۴۷۰۰ نفر در برنامه صبح و نشاط شبکه سه و شبکه استانی فارس با همکاری صدا و سیمای مرکز فارس در شهرهای کوهچنار ، نی ریز، جهرم و فسا حضور پیدا کردند و مشارکت اجتماعی و اقتصادی خوبی در این رویداد شاهد بودیم .
وی کسب مقام اول مسابقات چوگو کشور ، کسب مقام دوم و سوم مسابقات فریزبی در بخش آقایان و بانوان از افتخارات ۵۰ روزه هیات ورزش های همگانی استان فارس برشمرد . برگزاری برنامه های پیاده روی با مشارکت شهرداری شیراز و رتبه های شاخص دیگر و اعزام تیم داژبال فارس به مسابقات کشوری از برنامه های پیش رو برشمرد و به زودی فروشگاه و درگاه فروش لوازم استاندارد ورزشی هیات ورزش های همگانی استان فارس و راه اندازی و رونمایی از رادیو همگانی به زودی رقم خواهد خورد.

دکتر حیدر صفر پور مدیرکل ورزش و جوانان فارس ضمن ابراز رضایت از عملکرد هیات ورزش های همگانی استان فارس در این بازه ۵۰ روزه ، خواستار توسعه ورزش همگانی در نقاط محروم و مختلف استان شد .
مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص لیگ مینی فوتبال محلات در فارس ضمن تقدیر از پیگیری هیات ورزش های همگانی استان فارس ، اطلاع رسانی بیشتر و تسریع در روند ثبت نام های تیم های شرکت کننده ، تاکید کرد در ارزیابی های پیش رو این رویداد در ارزیابی شهرستان ها لحاظ خواهد شد .

وی افزود نگاه همگانی باید به سمت توسعه دیگر کمیته های متناظر هیات و معرفی این رشته ها و استعداد یابی ویژه و تعامل موثر با دیگر هئیت ها دانست.

صدیقه خواست خدایی مدیر گروه همگانی اداره کل ورزش و جوانان فارس با ابراز رضایت از عملکرد مدت کوتاه هیات ورزش های همگانی استان فارس، تعامل بیشتر هیات در برنامه های عمومی و اختصاصی را خواستار و توسعه ورزش همگانی را گام بلندی برای سلامت جامعه برشمرد و رفع نواقص گذشته توجه به حوزه ورزش بانوان و کارکنان را مورد تاکید قرار داد.
داریوش آورند سرپرست دبیری هیات ورزش های همگانی استان فارس در این نشست ضمن تقدیر از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: هزینه های اعزام ها ، لباس و ایاب وذهاب کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی استان فارس بسیار زیاد شده و از لحاظ اعتباری نیازمند حمایت بیشتر اداره کل ورزش و جوانان فارس از این هیات شد .
محمدرضا جعفری مدیر روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس و مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : ورزش همگانی در فارس به یک نماد و شاخص تبدیل شده و نگاه عامه مردم به ورزش همگانی به سمت فرهنگ پیش می رود و با ارزیابی سال ۱۴۰۰ که جایگاه شاخص و اول به فارس رسید این خود نشان از عملکرد مثبت کمیته های متناظر و برنامه ریزی دقیق در حوزه همگانی ، رقابتی و آموزش برشمرد .
وی افزود : اطلاع رسانی و تولید محتواهای خبری در هیات ورزش های همگانی استان فارس ، برگزاری برنامه های فرهنگی ، مناسبتی و پیوست های فرهنگی در برنامه های هیات ورزش های همگانی استان فارس از بارزترین اقدامات صورت گرفته در حوزه همگانی در سال جاری بوده است .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59121

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.