• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز عنوان کرد؛

احصای ۳۰۰ نیاز فناورانه در شهرداری شیراز

  • کد خبر : 59113
  • 15 اسفند 1401 - 15:08
احصای ۳۰۰ نیاز فناورانه در شهرداری شیراز
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز با اشاره به احصای ۳۰۰ نیاز فناورانه در شهرداری شیراز گفت: در سازمان فاوا آماده همکاری با شرکت‌هایی که بتوانند در رفع نیازهای فناورانه ما مؤثر واقع شوند، هستیم.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدعلی علویان‌مهر در شروع رویداد ریورس پیچ هوشمندسازی شیراز که در سالن همایش‌های شورای شهر شیراز برگزار می‌شد، اظهار کرد: مجموعه شورا و شهرداری شیراز پای کار حل مسائل شرکت‌های دانش‌بنیان بوده است.

او با اشاره به بودجه سال آینده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز تصریح کرد: حوزه فعالیت سازمان فاوای شهرداری شیراز تخصصی و اغلب به شکل تکنولوژی روز است که می‌توانیم قدم‌های خوبی برای حمایت از شرکت‌های دانش.بنیان برداریم.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز ادامه داد: از همه مجموعه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور دعوت می‌کنیم روی موضوعات چالشی متمرکز شده و با داشتن قوانین خوبی که در این زمینه تصویب شده، می‌توانیم همکاری‌های مطلوبی داشته باشیم.

علویان‌مهر با اشاره به احصای ۳۰۰ نیاز فناورانه در شهرداری شیراز گفت: در سازمان فاوای شهرداری شیراز آماده همکاری با شرکت‌هایی که بتوانند در رفع نیازهای فناورانه ما مؤثر واقع شوند، هستیم.

او با ذکر اینکه ۱۰ ابرپروژه در سازمان آغاز شده، بیان کرد: در این پروژه‌ها می‌توان از ایده‌ها و نظرات شرکت‌های دانش بنیان و فناور برای اجرای هرچه بهتر پروژه‌ها بهره گرفت.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59113

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.