• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس؛

صدور احکام رتبه‌بندی فرهنگیان امسال به سرانجام می‌رسد

  • کد خبر : 59081
  • 15 اسفند 1401 - 11:48
صدور احکام رتبه‌بندی فرهنگیان امسال به سرانجام می‌رسد
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس اعلام کرد که احکام بیشتر از نصف مشمولان نظام رتبه‌بندی در این استان صادر شده است و تا پایان امسال این اقدام به سرانجام می‌رسد.

مجید زارعی گفت: بالغ بر ۵۷ هزار و ۹۶۱ نفر از فرهنگیان فارس مشمول نظام رتبه‌بندی هستند و حکم رتبه‌بندی ۳۹ هزار و ۶۰۰ نفر فرهنگی شاغل و بازنشسته فارس صادر شده است.

 به گزارش سحاب پرس و به نقل از آموزش و پرورش فارس، زارعی، گفت: از ۵۷ هزار و ۹۶۱ نفری که در فارس اطلاعات خود را در سیستم ثبت کرده‌اند، ارزیابان ۵۲ هزار و ۹۴۲ نفر را تائید کرده‌اند و احکام ۲۵ هزار نفر از آنان صادر شده است.

او با بیان اینکه به زودی احکام سایر ثبت نام شدگان نیز صادر می‌شود و کار صدور احکام رتبه‌بندی تا پایان امسال به سرانجام می‌رسد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱۷ نفر ارزیاب با سرعت مشغول بررسی پرونده‌ها هستند تا انشاالله این روند تا پایان سال به اتمام برسد.

زارعی بااشاره به صدور حکم رتبه‌بندی ۳۹ هزار و ۶۰۰ نفر فرهنگی شاغل و بازنشسته در استان افزود: از این تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از بازنشستگان سال ۱۴۰۰ و مابقی فرهنگیان شاغل هستند.

معاون آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه ۸ هزار نفر از بازنشستگان مشمول رتبه‌بندی هستند که احکام ۴۵۰۰ نفر از آنان صادر شده است،افزود: پرداخت ما به التفاوت معوقات بر اساس احکام صادر شده در دستور کار است.

زارعی با تاکید بر اینکه فرایند رتبه‌بندی یک فرایند مستمر است و رتبه‌ها ارتقا می‌یابد، افزود: در استان فارس رتبه‌های یک تا ۵ را داریم و نومعلمان و افرادی که امسال نیز جذب شده‌اند مشمول رتبه‌بندی هستند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس، افزود: فرهنگیانی که نسبت به حکم صادر شده اعتراض دارند، از زمان صدور حکم و مشاهده آن در سیستم، ۱۰ روز فرصت دارند تا اعتراض خود را در سامانه فرهنگیان به آدرس my.medu.ir ثبت کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59081

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.