• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
بازرس ویژه استانداری فارس؛

تلاش فارس برای حفظ جایگاه نخست خدمات سفرهای نوروزی

  • کد خبر : 58727
  • 10 اسفند 1401 - 14:28
تلاش فارس برای حفظ جایگاه نخست خدمات سفرهای نوروزی
بازرس ویژه استانداری فارس در ستاد خدمات سفرهای نوروزی بر لزوم اهتمام ویژه همه دستگاه‌ها، برای حفظ جایگاه نخست کشوری استان در ستاد خدمات سفرهای نوروزی تاکید کرد.

میثم فرهادی چهارشنبه ۱۰ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری مذهبی، طبیعت گردی، تاریخی و…فارس و داشتن پیک مسافر در نوروز پیش رو، بیان کرد: پیش بینی می‌شود نوروز ۱۴۰۲، فارس افتخار میزبانی تعداد زیادی از هموطنانمان از جای جای کشور را داشته باشیم؛ لذا با برنامه‌ریزی به استقبال این ایام می‌رویم تا شرمنده مهمانانمان در استان نشویم.

او در ادامه بیان کرد: جلسات متعددی با رویکرد برنامه ریزی و تقسیم وظایف و با محوریت معاونت گردشگری استانداری در سطح استان برگزار و تعداد ۱۷ کمیته با وظایف مشخص و تعریف شده در استان تشکیل شد. هر کمیته با داشتن وظایف مشخص جلساتی را داشته و تدابیر لازم را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در نظر گرفته‌اند.

فرهادی با اشاره آمادگی کامل نهاد ها و سازمان های دولتی برای اسقبال از مهمان نوروزی، عنوان کرد: دامنه ارائه خدمات صرفا به مرکز استان محدود نشده و تاکید ما این است که در تمام شهرستان‌های استان باید با ایجاد شرایط مناسب، شایسته ترین خدمات به مهمانان نوروزی داده شود تا مهمانان نوروزی از سفر به استان فارس خاطرات خوبی داشته باشند.

بارزس ویژه ستاد خدمات سفر نوروز با اشاره به افزایش تقاضای برخی کالاها در ایام نوروز، گفت: با تجربیات سال‌های گذشته از بازار، کالاهایی که در ایام نوروز افزایش تقاضا دارند را شناسایی و به سازمان‌های مربوطه و کمیته‌های تشکیل شده اعلام شده تا در زمینه تامین و عرضه این کالاها و تزریق به بازار اقدامات لازم را قبل از شروع سفرها داشته باشد.

بازرس ویژه استانداری در ستاد خدمات سفر نوروزی فارس خاطرنشان کرد: نظارت‌ها و بازرسی‌های لازم به صورت جدی و شبانه روزی در این ایام با کمک دستگاه‌های متولی انجام خواهد شد و در صورت هرگونه تخلف در بازار برخوردهای قانونی انجام می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=58727

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.