• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
7
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، از هسته های اصلی فرهنگ سازی در دانشگاه هستند

  • کد خبر : 5865
  • 13 مرداد 1399 - 19:41
شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، از هسته های اصلی فرهنگ سازی در دانشگاه هستند

نخستین نشست هماهنگی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۹۹، با حضور اعضای این حوزه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «کوروش عزیزی» گفت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، از هسته های اصلی و شاخص ساز فرهنگ در سطح این مرکز آموزش عالی پزشکی به شمار رفته و ارتقای سطح این شاخص می تواند به تعالی تمامی پارامترهای خدمات عمومی، آموزشی، پژوهشی و تخصصی دانشگاه منجر شود.

دبیر شورای عالی امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه افزود: مقوله امر به معروف و نهی از منکر، یکی از تخصصی ترین مقولات در امور فقهی و اجتماعی بوده و از این رو باید نیروهای دست اندرکار این امر، به ظریف ترین و دقیق ترین شکل ممکن انتخاب شده و به صورت مستمر و منظم مورد بازآموزی قرار گیرند.

او با بیان اینکه آمرین به معروف و نهی از منکر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به شیوه های فرهنگی اقدام می کنند، ادامه داد: متولیان این امر مهم، با استفاده از روش های فرهنگی و آموزش های اجتماعی، سعی بر نهادینه کردن این فریضه مهم دارند.

دکتر عزیزی از استمرار و ادامه برنامه های آموزشی برای اعضای این شورا در ادامه سال جاری خبر داد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین «حجت اله نوایی» کارشناس امور فرهنگی و مذهبی ساختمان مرکزی دانشگاه نیز به صورت ویدئوکنفرانس به ایراد سخنرانی با موضوع اولویت های امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

همچنین «مریم کامکاری» کارشناس امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص چگونگی تنظیم و تکمیل فرم های گزارش دهی، توضیحاتی ارایه داد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5865

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.