• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

پویش کاشت نهال هیات ورزش های همگانی استان فارس

  • کد خبر : 58509
  • 07 اسفند 1401 - 17:03
پویش کاشت نهال هیات ورزش های همگانی استان فارس
پویش کاشت نهال همگانی (هیات ورزش های همگانی استان فارس) به همت خانواده بزرگ هیات ورزش های همگانی استان فارس در فارس اجرا خواهد شد .

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس از آغاز به کار پویش سراسری درختکاری در شهرداری‌ها با شعار ” کاشت نهال همگانی ” خبر داد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس اظهار کرد: این پویش به صورت مستمر تا اردیبهشت سال آینده از سوی کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس پیگیری خواهد شد و در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در اسفندماه اقدامات ویژه‌ای با همکاری شهرداری‌ها، شوراها، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود.
وی افزود: در اجرای این پویش از تمامی ظرفیت‌های قانونی هیات ورزش های همگانی استان فارس و تعامل بین بخشی با سایر دستگاه های اجرایی ، شهرداری ها و پتانسیل ورزشکاران و خانواده بزرگ همگانی فارس بهره خواهد برد.

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس  اضافه کرد: تمامی ملاحظات و پیوست‌های علمی، زیست محیطی، اجتماعی و فرهنگی و آموزشی مطرح در این حوزه در برنامه ریزی‌ها و اقدامات اجرایی مدیریت شهری لحاظ و به آنها توجه کافی و لازم خواهد شد و این برنامه در ارتفاعات شهر شیراز و سایر شهرستان های فارس جهت گسترش فرهنگ همگانی کاشت نهال استفاده خواهد شد .
جعفری با بیان اینکه سلامت محیط زیست، ضامن حفظ سلامت و نشاط جامعه و یک فرهنگ حسنه عمومی است، گفت: موضوع محیط زیست و حفاظت از آن از جمله مطالبات و انتظارات عموم است و در این راستا حفظ و گسترش فضای سبز شهری در کیفیت زیست شهروندان موثر است و موضوع درختکاری با دو کارکرد اکولوژیکی و اجتماعی به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع ضرورت دارد مردم در کنار ورزشکاران هیات ورزش های همگانی استان فارس ، تشکل‌های مردمی، سازمان‌های مردم نهاد و فعالان فضای مجازی بیش از گذشته در این عرصه فعال شوند و وظایف و تکالیف خود را در قبال محیط زیست مرور و برای ادای سهم و مسئولیت خود تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=58509

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.