• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
2
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز مطرح کرد؛

افزایش ۴۰ تا ۴۰۰درصدی برخی اقلام در اجرای پروژه نیایش

  • کد خبر : 57979
  • 30 بهمن 1401 - 17:54
افزایش ۴۰ تا ۴۰۰درصدی برخی اقلام در اجرای پروژه نیایش
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز گفت: از ابتدای این اجرای پروژه تاکنون برخی اقلام تا ۴۰ درصد و در برخی اقلام خاص تا ۴۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، گام پنجم جهش عمرانی شهرداری شیراز با افتتاح دوربرگردان نیایش با اعتبار ۵۲میلیارد تومان چهار ماه زودتر از موعد مقرر به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در بولوار شهید چمران و پروژه‌های منطقه یک با اعتبار ۷۵.۶میلیارد تومان با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهری برداشته شد.

در این مراسم همچنین رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز به مشخصات اجرای پروژه دور برگردان غیر همسطح نیایش اشاره کرد و افزود: این پل به جهت گره‌گشایی از ترافیک تغییر مسیر از شرق به غرب بلوار چمران احداث شد و شهرداری ایجاد یک مسیر ایمن را در دستور کار قرار داد.

محسن نعمت‌اللهی افزود: مدت زمان اجرای این پروژه ۱۴ ماهه بود اما به جهت ترافیکی که در این مسیر ایجاد شده بود با تلاش شبانه‌روزی پرسنل و برنامه‌ریزی صورت گرفته مدت اجرای پروژه کاهش یافت و زودتر از موعد مقرر افتتاح شد.

او ادامه داد: در این پروژه هزار تن میلگرد و ۹ هزار تن بتن‌ریزی انجام شد که با اقدامات اجرایی حوزه فضای سبز مبلغ ۵۲ میلیارد تومان هزینه کرد این پروژه بوده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: از ابتدای این اجرای پروژه تاکنون برخی اقلام تا ۴۰ درصد و در برخی اقلام خاص تا ۴۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

نعمت‌اللهی ادامه داد: سازمان عمران و بازآفرینی امکانات شهرداری را در اختیار دارد اما برای اجرای یک پروژه عمرانی نیاز است تا معادن تولید مصالح به روز داشته و ماشین‌آلات فعال باشد و پیش‌بینی خرید و ملزومات باتوجه به افزایش قیمت‎ها از قبل انجام شود.

او با بیان اینکه در طول مدت اجرای پروژه‌ها مدت زمان پایان پروژه بدون در نظر گرفتن شرایط جوی است، اضافه کرد: در این پروژه نزول رحمت الهی سبب شد تا در مجموع یکماه تا ۴۰ روز زمان کاری را از دست بدهیم .

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=57979

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.