• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون با مدیرکل زندان های فارس دیدار کرد

  • کد خبر : 5787
  • 12 مرداد 1399 - 23:20
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون با مدیرکل زندان های فارس دیدار کرد
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون با حضور در اداره کل زندان های فارس با مدیرکل زندان های استان دیدار و مشکلات زندان کازرون در حوزه های مختلف را بررسی کردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه کازرون، ارتقای امنیت در زندان این شهرستان را از ضروریات دانست و اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات زندان کازرون از مصوبات شورای تأمین شهرستان است.
داریوش دهقان گفت: مدیریت در زندان، مدیریت بحران است و به منظور پیشگیری از آسیب های احتمالی ضرورت دارد مشکلات این حوزه با جدیت بیشتر توسط مسؤولین پیگیری و رسیدگی شود.
وی اضافه کرد: موضوع تصفیه خانه فاضلاب و ارتقای تجهیزات اطفاء حریق در زندان کازرون در دستور کار شورای تأمین شهرستان قرار دارد و پیگیری می شود.
فرماندار کازرون همچنین درخصوص مرمت آسفالت جاده زندان و روشنایی آن قول مساعد داد.
مدیرکل زندان های فارس در این جلسه ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان کازرون گفت: کمتر فرمانداری در طول دوران مدیریت دیده ام که با حساسیت مشکلات و مسائل ادارات شهرستان خود را این گونه پیگیری کند.
اسحاق ابراهیمی افزود: ما زندانبانان به ساخت زندان و وجود آن افتخار نمی کنیم اما وجود زندان، یک ضرورت اجتماعی غیرقابل انکار در راستای امنیت اجتماعی جامعه است.
وی اضافه کرد: ضرورت دارد از نظر اعتباری مسؤولین استان حمایت لازم را داشته باشند تا زمینه اجرای فعالیت های اصلاحی و تربیتی و بازسازگاری اجتماعی زندانیان که هدف قانونگذار و از اهداف متعالی قوه قضائیه می باشد به نحو شایسته دنبال شود.
وی افزود: زندان کازرون از زندان های مهم استان می باشد و خوشبختانه با حمایت مسؤولین قضایی و اجرایی شهرستان از وضعیت مطلوبی برخوردار است.
مدیرکل زندان های فارس ادامه داد: یکی از مصوبات سفر رئیس محترم قوه قضائیه به استان فارس، احداث و راه اندازی تصفیه خانه صنعتی در زندان های کازرون، داراب، فسا و لارستان بوده است و در صورت حمایت استانداری و تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان این پروژه ها را شروع می کنیم.
شایان ذکر است این دیدار با حضور سهام رحمانی رئیس زندان کازرون و تعدادی از مسؤولین فرمانداری این شهرستان در دفتر مدیرکل زندان های فارس انجام شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5787

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.