• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

اخبار پلیس فارس – ۱۲ مردادماه ۱۳۹۹

  • کد خبر : 5775
  • 12 مرداد 1399 - 19:35
اخبار پلیس فارس – ۱۲ مردادماه ۱۳۹۹

کشف ۲ گنج یاب قاچاق در” خنج” فرمانده انتظامی شهرستان “خنج” از کشف ۲ دستگاه گنج یاب قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد . سرهنگ “کرامت کریمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان طی یک هفته اخیر ۲ دستگاه گنج یاب قاچاق […]

کشف ۲ گنج یاب قاچاق در” خنج”

فرمانده انتظامی شهرستان “خنج” از کشف ۲ دستگاه گنج یاب قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد .

سرهنگ “کرامت کریمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان طی یک هفته اخیر ۲ دستگاه گنج یاب قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه این گنج یاب های قاچاق طی ۲ عملیات جداگانه و در بازرسی از یک خودرو سواری و یک منزل کشف شده است، افزود: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنج گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش این اموال قاچاق، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر در فسا

فرمانده انتظامی فسا از توقیف یک دستگاه پژو و کشف ۳۹ کیلوگرم تریاک در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “فرج رستمی” در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو مقدار ۳۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۳ قاچاقچی دستگیر شدند.

سرهنگ رستمی گفت: خودرو توقیفی روانه پارکینگ و متهمان دستگیر شده نیز با پرونده متشکله تحویل مرجع قضایی شدند.

اجرای طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی در “لارستان”

فرمانده انتظامی لارستان اقدامات این فرماندهی در راستای طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی را تشریح کرد.

سرهنگ “داود امجدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی با توان انتظامی و عملیاتی ماموران این شهرستان با قدرت و جدیت طی هفته اول مرداد ماه سال جاری اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ۳۶ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه یک خودرو پژو ۴۰۵ توقیف و ۵ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: در راستای برخورد با سارقان نیز، مأموران انتظامی موفق شدند ۷ سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان انواع اموال مسروقه شامل  موتورسیکلت،پنل کولرگازی،تلویزیون، یک دستگاه ضبط خودرو، عینک آفتابی و مقادیری اموال دیگر کشف کنند.

سرهنگ امجدی توقیف ۲۶ دستگاه خودرو و ۱۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف را از دیگر نتایج اجرای این طرح در شهرستان لارستان عنوان کرد.

وی تأکید کرد:  با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهد شد واین طرح به طور مستمر در دستورکار پلیس قرار دارد.

جاساز ۲۴ کیلو تریاک در زاپاس خودرو

فرمانده انتظامی “داراب” از توقیف یک دستگاه سمند و کشف ۲۴ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران انتظامی بخش “جنت” این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۲۴ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه ای در زاپاس خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب در پایان با اشاره به همکاری شهروندان در تامین امنیت و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، تصریح کرد: شهروندان می توانند اخبار و گزارشات خود در خصوص فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در “کازرون”

فرمانده انتظامی کازرون گفت: در طرح بازدید پلیس امنیت عمومی این شهرستان از واحدهای صنفی، ۱۱ واحد متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی اجرا شد.

وی اظهار داشت: در همین راستا تعداد ۵۱ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که در جریان این طرح، ۱۱ واحد متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای تعداد ۴۰  واحد دیگر نیز اخطاریه صادر شد.

دستگیری ۳ سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی “ممسنی” از شناسایی و دستگیری ۳ سارق درون خودرو و اماکن خصوصی با ۲۰  فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدهاشم قسام” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و  درون خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ “قسام” افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، مراقبت های شبانه روزی و دنبال کردن سر نخ‌ها، موفق به شناسایی ۳ سارق شدند و بلافاصله با هماهنگی مراجع قضائی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و بازجویی‌های به عمل آمده از این ۳ سارق، موفق به کشف ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و درون خودرو شدند.

وی عنوان داشت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

دستگیری ۶  سوداگر مرگ وکشف ۳۹ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی “پاسارگاد” از کشف ۳۹ کیلو تریاک و دستگیری ۶ سوداگر مرگ در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده خبر داد.

سرهنگ “محمد نیکبخت” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مطالبات به حق شهروندان، طرح پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه بی امان با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان پاسارگاد اجرا شد

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسائی محل فعالیت تعدادی از سوداگران مرگ در چند نقطه شهر شدند.

وی ادامه  داد: در چند عملیات موفق پلیسی و با سرعت عمل بالا،  6 سوداگر مرگ دستگیر و مقدار ۳۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد با بیان اینکه در طول اجرای این طرح، ۴ دستگاه خودرو سواری توقیف شد، تصریح کرد: در این راستا پرونده قضائی برای متهمان تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ “نیکبخت” با تأکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی و تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس، خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اعلام کنند.

تعامل سپاه و ناجا پیام آور آسایش و آرامش برای مردم است

فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” در نشست صمیمی با فرمانده سپاه، گفت: تعامل این دو مجموعه پیام آور آسایش و آرامش برای مردم است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “فرشید زینلی” در این جلسه بیان داشت: تداوم و تعمیق تعامل سپاه و نیروی انتظامی زمینه ساز موفقیت در مأموریت‌های مشترک شده و تضمین کننده امنیت پایدار در شهرستان است.

وی بر ضرورت مشارکت و همکاری سپاه و نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: تامین امنیت پایدار در جامعه و ارتقاء حداکثری احساس آرامش و آسایش مردم با تعامل سازنده این دو مجموعه دست یافتنی است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت، تعامل سپاه و نیروی انتظامی را پیام آور آسایش و آرامش مردم دانست و افزود: این تعامل عرصه را برای فعالیت مجرمان تنگ و احساس امنیت را در جامعه ارتقاء می‌دهد.

این مقام انتظامی افزود: امنیت انتظار نخست هر جامعه و یک مقوله اجتماعی است و بزرگترین نعمت الهی است که در همه ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نیاز اصلی جامعه بوده و ایجاد و گسترش آن در کنار تلاش پلیس نیازمند مشارکت همگانی است.

وی نیروی انتظامی و سپاه را دو نیروی مقتدر، برخاسته از بطن جامعه دانست و خاطر نشان کرد: این دو نیرو یک هدف مشترک را دنبال می کنند و آن خدمت رسانی شایسته به مردم تحت فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

در ادامه سرهنگ “هاشم جمالی”فرمانده سپاه ناحیه مقاومت مرودشت از آمادگی برای توسعه همکاری‌های دو جانبه خبر داد و گفت: ما نیروی انتظامی را از سپاه جدا نمی‌دانیم؛ چون همه ما با یک فرماندهی واحد جهت نیل به اهداف مشترک حرکت می کنیم.

گفتنی است در پایان لوح تبریک انتصاب فرمانده انتظامی مرودشت از سوی فرمانده سپاه فجر استان فارس به سرهنگ “فرشیدزینلی” اهدا شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5775

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.